Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hvad mener folk om brug af f.eks kokain 2 gange mdr. Vil ens tolerance stige og vil man få cravings i hverdagen? Ved godt det er individuelt, men kunne godt bruge nogle meninger:-)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg tror ikke at din tolerance vil stige betydeligt, men jeg tror at du hurtigt kommer til at tænke: argh, det kan der vist ikke ske noget ved. Torsdag aften, en dag du har fri fredag..
Det jeg mener er: pas på - man neglicherer hurtigt ens agtpågivenhed, for at kunne have det muntert.

Junior medlem

Ja, har du helt bestemt ret i. Skal også kun være i fest/byture sammenhæng for ellers går der nemt misbrug i det tror. Andre?

Junior medlem

Det er tit set af folk starter med og tage Kokain, Amfetamin og diverse andre stimulanser i weekender og pludselig begynder og tage i hverdagene. Men bar du har styr på det og ikke tager for mange gange
om måneden skulle chancen gerne være minimal :).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Altså for mit vedkommende, tror jeg det ville være næsten umuligt for mig, at blive afhængig af kokain (?) , netop fordi jeg ikke rigtig synes det har nogen virkning på mig.

Junior medlem

Ingen virkining? Kan du beskrive det mere? Altså jeg mærker heller ikke noget kæmpe sus eller eufori, men i høj grad selvtillid og troen på sig selv. Vidst ikke at nogle ikke respondere på der. Vidste at nogle optager det (vist nok) op til 30 % bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvis du holder det til 2 gange om måneden, vil jeg heller ikke mene din tolerance vil stige af betydning. Men pas nu på - Det bliver meget hurtigt hverdag hvis du ikke passer på, og det vil du bestemt ikke ønske! :)

Junior medlem

takker for svar. holder det på et minimum i det omfang jeg finder muligt. Tænker dog også at istedet for f.eks at gå i byen og buge kokain 2 gange per md, så kunne man bruge mdma den ene weekend for der vel ikke krydstolerance ved mdma og kokain som ved amf og kokain?

Medlem

Ja, man skal passe på. 1-2 gange om måneden kan hurtigt blive det samme som 3-4, hvis ikke man passer på. Jeg synes i hvert fald ikke, at man skal lave en "plan" for det. Bare gør det, når "chancen byder sig".

Medlem
Brugeravatar

Jamen fordi, det ikke har nogen speciel virkning på mig, er fordi det eneste jeg oplever, er jeg bliver bedøvet i mund og hanl, og får en summen i hele kroppen .. Jeg får ikke det der boost af selvtillid som jeg gør på amf nogengange .. For at være ærlig, vil jeg hellere bare sidde og chille nogle stykker, når jeg de få gange det sker, tager kokain, da jeg hellere vil ligge og nyde rusen, end bruge det som et party stof. Og på samme måde, har jeg det med mdma. Der bryder jeg mig overhovedet ikke om, at være i byen eller til fest på, men hellere ligge i en sofa og nyde den eufori i fulde drag (som man kun opnår 100%, ved at være afslappet i hele kroppen). Desuden er det også så tydeligt at se på folk, om de er på Emma i byen, da man går rundt med næsten lukkede øjne .. Hmm .. Og synes ik det er nogen særlig smart idé, at du vil tage Emma hver 2. uge, da det på længere sigt, går ind og påvirker din psyke, og du senere i dit liv, kan få en depression. Emma er et meget farligt stof, som kun skal nydes MAX en gang om måneden, hvis ikke der skal gå længere tid imellem. For ellers kan du sgu komme ud i alvorlige problemer senere hen! Søg på wiki, og du vil finde en masse brugbar information. :)

Medlem
Brugeravatar

Jamen fordi, det ikke har nogen speciel virkning på mig, er fordi det eneste jeg oplever, er jeg bliver bedøvet i mund og hanl, og får en summen i hele kroppen .. Jeg får ikke det der boost af selvtillid som jeg gør på amf nogengange .. For at være ærlig, vil jeg hellere bare sidde og chille nogle stykker, når jeg de få gange det sker, tager kokain, da jeg hellere vil ligge og nyde rusen, end bruge det som et party stof. Og på samme måde, har jeg det med mdma. Der bryder jeg mig overhovedet ikke om, at være i byen eller til fest på, men hellere ligge i en sofa og nyde den eufori i fulde drag (som man kun opnår 100%, ved at være afslappet i hele kroppen). Desuden er det også så tydeligt at se på folk, om de er på Emma i byen, da man går rundt med næsten lukkede øjne .. Hmm .. Og synes ik det er nogen særlig smart idé, at du vil tage Emma hver 2. uge, da det på længere sigt, går ind og påvirker din psyke, og du senere i dit liv, kan få en depression. Emma er et meget farligt stof, som kun skal nydes MAX en gang om måneden, hvis ikke der skal gå længere tid imellem. For ellers kan du sgu komme ud i alvorlige problemer senere hen! Søg på wiki, og du vil finde en masse brugbar information. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]