Citat:
Søger et svar på hvilken indtagelses metode, man optager mest muligt af kokain? Har læst mig frem til at man optager omkring 60-80% nasalt. og 30% skulle jeg have læst mig til oralt. Svarer jeg selv på mit spørgsmål ved, at spørge om det så bliver optaget 100% ved injektion? Hvis ja, kan man så benytte en simpel oprensning metode med acetone (som man bruger til at rense den dårlige med) for at fjerne nogle af de tilsætningsstoffer som pulveret indeholder. Formoder at det er smartest at produktet er så rent som muligt, hvis man overvejer at injicere det. Ved at der skal en lang mere avanceret oprensnings metode til for, at gøre det helt rent, men ville overnævnte metode have nogen betydning?
Mener nok at IV biotilgængelighed utroligt ofte er meget tæt på 100%. Men som du selv siger, er gade coke jo ofte meget urent. Måden hvorpå det kan oprenses, er forholdsvis farlig og kemisk avanceret. Har ikke selv erfaring med det, men du kan se det her:
Omkrystallisering af Kokain.HCl og selv med den metode er det ikke komplet rent bagefter.
Hvis jeg var dig, ville jeg "bare" sniffe det første gang. Intravenøst medfører også et meget højt niveau kokain i blodet, hvilket kan være uhyre farligt når du ingen tolerance har. Pas på dig selv