Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
En ven og jeg købte 10 avatar mærker her i fredags, lagde 2 på tungen ved en 9 tiden. Allerede efter en halv time efter kunne jeg begynde at mærke syren virke..
Det var en vild tur, jeg husker ikke meget, udover utrolig mange farver.

Er der nogle andre som har erfaring med disse avatar mærker?

Titel: Re: LSD
Dedikeret medlem

Har en ven der spiste et halvt mærke med "Avatar-motiv", og det sendte ham godt afsted. :)
Men som du sikkert ved, kan man ikke vide sig sikker ud fra motivet på papiret, ligesom man heller ikke kan være sikker på at to identisk udseende MDMA-piller rent faktisk er identiske.

Medlem

Jeg har ædt en del af dem på festival her til sommer (!!). de skulle være 180 mcg, og at dømme efter styrke virker det ikke helt ved siden af :-) (det kan selvfølgelig være samme blotterpapir, andet "tryk", men så'en er det jo)

Medlem
Brugeravatar

har personligt nogle med en eller anden smiley med et par solbriller. de ligger ved stuetemperatur, i sølvpapir, lang væk fra lys og oxygen.

tror ikke det er særligt sandt at stuetemperatur er SÅ ødelæggende, derimod skulle det være slemt at udsætte dem for skiftende temperaturer. så hvis du tager alle dine mærker op af fryseren for at tage 2 ud af samlingen, begår du en fejl.

vil gerne høre nogle flere kommentarer på dette, selv om det sikkert er blevet (ud)debatteret mange gange.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Kogt-kat skrev:
De fleste frimærker har jo ca. 80-130µg lsd i sig, og det bliver jo nedbrudt ved stuetemperatur, så hvordan det opbevares har også meget at gøre med hvor stærke de er :-) Hvis du forstår? Men jeg har hørt om mærkerne, og de florere også heromkring.

Nøps, de fleste mærker ligger mellem 30 og 80 mics. Der er naturligvis stærkere mærker på markedet, men langt de fleste er svagere end det pusheren fortæller ;)

Dedikeret medlem

Citat:
Nøps, de fleste mærker ligger mellem 30 og 80 mics.

Ja, det er også hvad den udgave af DEA Microgram jeg har liggende siger - men jeg ved ikke hvor pålidelig den er :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
quad skrev:
tror ikke det er særligt sandt at stuetemperatur er SÅ ødelæggende, derimod skulle det være slemt at udsætte dem for skiftende temperaturer. så hvis du tager alle dine mærker op af fryseren for at tage 2 ud af samlingen, begår du en fejl.

vil gerne høre nogle flere kommentarer på dette, selv om det sikkert er blevet (ud)debatteret mange gange.

Skal man ikke blot sørge for, at lade beholderen med f.eks mærker opnå samme temperatur som omgivelserne før man åbner den. Derved burde man da mindske risikoen for at den given substans bliver (hurtigere) nedbrudt.

Jeg er også meget nysgerrig når det kommer til dette emne, da jeg selv har lidt tryptaminer liggende i fryseren, pakket godt ind selvfølgelig.

Moderator
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Citat:
Nøps, de fleste mærker ligger mellem 30 og 80 mics.

Ja, det er også hvad den udgave af DEA Microgram jeg har liggende siger - men jeg ved ikke hvor pålidelig den er :)

Hvorfor skulle Microgram ikke være pålidelig? Jeg taler blandt andet ud fra personlige erfaringer med oplevelser på nøje afmålte doser LSD. 100 mics er en pænt solid dosis, og det er absolut ikke at finde på mange mærker på markedet. Når uerfarne trippere kan indtage to mærker, og stadig være nogenlunde bevidste om deres omgivelser, så er deres mærker ikke på meget over 25 mics stykket.

Dedikeret medlem

Citat:
Hvorfor skulle Microgram ikke være pålidelig? Jeg taler blandt andet ud fra personlige erfaringer med oplevelser på nøje afmålte doser LSD. 100 mics er en pænt solid dosis, og det er absolut ikke at finde på mange mærker på markedet. Når uerfarne trippere kan indtage to mærker, og stadig være nogenlunde bevidste om deres omgivelser, så er deres mærker ikke på meget over 25 mics stykket.

Jamen jeg er da fuldstændig enig - jeg tror også at de doser man hører på gaden generelt er stærkt overdrevne. Et "almindeligt" frimærke vil jeg da også tro er under 80µg. Min kommentar omkring DEA Microgram skyldtes, at de selv skriver, at de kvantitative målinger af LSD-indholdet er meget usikre (med en fejlmargin på ca. 100%).
Der står
Citat:
Because of the procedure, the quantitations can vary significantly (i.e. ±100% is common)

Moderator
Brugeravatar

Hvilket issue er det fra? Så vidt jeg kan se, er de tal fra 1996, og nyere og væsentligt mere præcist analyseudstyr bruges i dag. Desuden vil så store afvigelser på kvantitative resultater aldrig blive godtaget af retten i Danmark.

Site Webmaster
Brugeravatar

Nyere undersøgelser af mærker: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

Citat:
1 Black microdot Barcelona LSD 20 µg
2 Star Barcelona LSD 26 µg
3 Marilyn Madrid LSD 19 µg
4 Galaxy Madrid LSD 26 µg
5 Black microdot in star shape Barcelona LSD 23 µg
6 Yellow microdot Barcelona LSD 26 µg
7 Little Bear Barcelona LSD 94 µg
8 Red, black and white blotter Barcelona LSD 102 µg
9 Internet Explorer Bilbao LSD 37 µg
10 Doll Barcelona LSD 35 µg
11 Pink triangle Barcelona LSD 19 µg

1 Alien Switzerland LSD 79 µg
2 White Blotter Switzerland LSD 41 µg
3 Shiva Switzerland LSD 28 µg
4 Cloud Switzerland LSD 59 µg
5 Little Bear Switzerland LSD 25 µg
6 Green Pistachio Blotter Switzerland LSD 69 µg

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem

noname skrev:
Hvilket issue er det fra? Så vidt jeg kan se, er de tal fra 1996, og nyere og væsentligt mere præcist analyseudstyr bruges i dag. Desuden vil så store afvigelser på kvantitative resultater aldrig blive godtaget af retten i Danmark.

Jep, det er en gammel udgave fra Juli 1987 (deres såkaldte "LSD Blotter Index").
rbp; Takker - godt link.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]