Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hey Psy!
Nu har jeg altid været glad for pulver, men jeg har altid været tilhænger af amf, mest af alt fordi jeg ikke synes jeg får en virkning på kokain?
Jeg har læst, at nogle mennesker skal prøve kokain et par gange, fordi man skal "genkende" effekten, men nu har jeg altså prøvet kokain en 10-11 gange, og det har været top-kval hver gang, det er jeg 100% sikker på. Men der sker nada?? Det eneste der sker er, at min hals og næse bliver bedøvet, og det er da ikke ligefrem den "wuuuh" effekt jeg leder efter :?
Er det muligt kokain næsten ingen virkning har på mig?

Regards! :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nej, men det er muligt, at fordi du bor i Aalborg har din pusher kun skamcuttet kokain (kvaliteten af narko i "udkantsdanmark" er generelt lavere end i storbyerne).. Der er andre stoffer end kokain, der giver den lokalbedøvende effekt, og effekten af ren kokain er ikke til at tage fejl af.

I øvrigt en ret sjov avatar du har valgt, taget topic i betragtning :P

Medlem
Brugeravatar

Hmmm, niks! Min dealer henter sine sager direkte fra KBH, og skamcutter ikke de varer jeg køber (det er min kære broder!), derudover er det rimelig tydeligt det er super kval, for alle de andre der sidder og sutter i det, bliver sygt væltede.. Men hvorfor er det jeg ikke får noget som helst ud af det? Det er ret belastende.. Skal jeg bare øge dosis oder was??
Og ja, ret sjov avatar, men cocaine lyder jo lidt frækkere end amphetamine ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det gjorde jeg heller ikke i starten, men jeg lærte nogenlunde at genkende rusen efterhånden, da den er meget subtil i forhold til amfetamin, imo.
Men jeg synes nu heller ikke at jeg bliver lige så bøjet som mine venner den dag idag, selvom vi napper fra samme pose.

Der var engang hvor jeg var på et SSRI over en periode, hvor jeg var så dum at nappe en bane coke, og der har jeg aldrig været så bøjet som jeg blev der. Og det var ikke meget bedre kvalitet, end det jeg tager den dag idag.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hvilken dosis tager du? jeg mener personligt at kokain er bedst i >100mg doser

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kan nikke genkende til det Halose siger.

De første 8-10 gange jeg indtog kokain, kunne jeg dårligt mærke andet end bedøvelse. Men så lærte jeg rusen at kende, og har nu lært at nyde den og få mest muligt ud af den. Så ved ikke om du skal forsøge med højere dosis, eller måske er Kokain bare ikke noget for dig? =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil lige indskyde, at en af mine venner overhovedet ingen rus har at hente i kokain, hvis han indtager det i ædru tilstand.
Altså han er nødt til at være alkoholpåvirket for at få en rus, og jeg har det lidt på samme måde.

Har du prøvet at indtage det oven i en brandert, topicstarter?

Medlem
Brugeravatar

Doser? Jamen jeg har da ofte været med til at splitte et gram med en kammerat eller to, hvorefter jeg har givet op, og stukket næsen i noget amf i stedet.. Jeg har aldrig indtaget det mens jeg var spritstiv, men det har som regel været efter en 5-6 genstande, hvor jeg er blevet lidt halvfuld, men aldrig spritstiv.. Kunne være det skulle prøves.. :) Men det er ikke helt forkert, når jeg siger det er en rus man skal lede efter, eller hvad?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Highroller skrev:
Men det er ikke helt forkert, når jeg siger det er en rus man skal lede efter, eller hvad?

Nej, ikke efter min mening. Rusen er noget blødere, og man skal lige lære den at kende.

Og du skal ikke sidde og prøve at hive rusen igennem, for så kan det være at den helt udebliver. Tag en bane, og begynd at lave noget andet som får tankerne lidt væk fra det, så kan det være at du pludselig føler dig ramt.

Insane psychedelia user!

Jeg synes altså det er noget vrøvl at Kokainrusen er noget man skal lede efter. Måske med den skodkvalitet som hærger det meste af landet. Hvis man får rigtig Kokain, så er rusen altså ikke noget man bare sådan overser.

Der ud over skal det lige nævnes at kokain og alkohol er en giftig blanding for kredsløbet. Så det bør man tage med i overvejelserne inden man mikser de to.

Medlem
Brugeravatar

Kokain og alkohol er vel ikke meget mere skadeligt, end amfetamin og alkohol? Jeg er altid påvirket af begge to på samme tid, og jeg står da op endnu :P
Men jeg må jo bare komme i gang med at snuse noget pulver, så jeg bliver venner med rusen!

Edit; Kom lige til at tænke på det! Ingen kritik til nogle af jer, men synes bare det er lidt sjovt, når nu dette er et HR site, at enkelte individer nærmest "anbefaler" alkoholpåvirkning :D Synes i er superfede :P

Insane psychedelia user!

Jo, det er mere toksisk end alkohol og amfetamin. Når Kokain og alkohol bliver indtaget på samme tid så går det i synergi og danner et nyt stof, det sker i leveren. stoffet hedder cocaethylen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sner
Jeg har det på samme måde, har godt nok kun prøvet kokain tre gange, men begge gange skete der ikke så meget andet end at min næse, hals og mund helt generelt blev bedøvet. Den ene af gangene er jeg lidt i tvivl om virkede, da jeg havde kørt i 2 dage uden søvn eller mad på amf, og derefter tog 200mg kokain. jeg fandt også frem til, at det bare ikke var noget for mig, og holder mig stadig den dag idag til amf eller mdma

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
noname skrev:
kvaliteten af narko i "udkantsdanmark" er generelt lavere end i storbyerne

slet ikke hvor jeg kommer fra!
det bliver cuttet i ''byen'' pga antallet af mellemænd og brugen for profit.
Men når man handler udenfor diskotekernes weekendrutine er stoffet af fin kvalitete i min omgangskreds.

stoffer i samme prisklasse som kokain er ofte cuttet, og det er derfor svært at beregne dose.
brug din sunde fornuft. smag på stoffet, rør ved det og vær skeptisk - en pusher der ikke lader dette ske er ofte en fusker.
cuttet kokain er hverken skaden eller moneterne værd.

Medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
noname skrev:
brug din sunde fornuft. smag på stoffet, rør ved det og vær skeptisk - en pusher der ikke lader dette ske er ofte en fusker.

Hvordan skal det føles og smage?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Wuschhead skrev:
Francis Begbie skrev:
noname skrev:

kokain i ren form er blødt når man mærker på det, i modsætning til de mange erstatninger som kan virke ''krummet''.
det smager let bittert og lugter ikke videre af noget specielt.
hvis det lugter kemisk er det højst sandsynligt blandet med amfetamin.

men den mest sikre test er at bede om en lille bane, (eller sågar betale for en) på den måde er man sikker på produktet.

og jer der tager 200 mg i en streg er helt ude at skide, så meget skal der slet ikke til på en gang.

Medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Wuschhead skrev:
Francis Begbie skrev:
noname skrev:

kokain i ren form er blødt når man mærker på det, i modsætning til de mange erstatninger som kan virke ''krummet''.
det smager let bittert og lugter ikke videre af noget specielt.
hvis det lugter kemisk er det højst sandsynligt blandet med amfetamin.

men den mest sikre test er at bede om en lille bane, (eller sågar betale for en) på den måde er man sikker på produktet.

og jer der tager 200 mg i en streg er helt ude at skide, så meget skal der slet ikke til på en gang.

Okay tak for svaret. Virker metoden fra Blow med at varme det, og ligge mærke til hvor varmt det kan blive uden at fordampe? (tror det er sådan det er i filmen :P)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nej, kokain i Danmark er på salt-form, og kan ikke fordampe uden at blive nedbrudt, så den metode dur ikke.

Ren kokain har en relativ kraftig lugt, ikke amfetaminstyrke, men ren kokain lugter hvertfald mere end fortyndet kokain. Generelt er det svært at komme med nemme guides til at estimere renhed, for både smag, lokalbedøvende effekt og lugt kan modificeres, men effekt og duft er klart de "nemmeste" parametre at vurdere renhed på, imo.
Mht renhed i byer og på landet, så taler jeg bare ud fra statistikkerne, og der er en tendens til, at København og Århus har det reneste, mens Aalborg er længere nede i hierakiet.

Som Francis siger, så er 200mg baner klart kun nødvendige, hvis det er skamcuttet coke, eller hvis du er afhængig. 50mg er en solid bane, hvis det er rent...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
personligt syntes jeg coke lugter og smager som en karklud man har haft liggende lidt for længe sådan... sådan en halv våd lidt klam karklud..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Hvis jeg har drukket eller suget amf, får jeg heller ikke nogen virkning ud af coke'en.. Og synes ikke virkingen er de penge værd, det nu koster. Coke siger mig ik ret meget, det er nice nok at chille på, men så er det altså heller ikke bedre. Efter min mening! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]