Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har lige et par spørgsål angående disse piller, da jeg ikke er særlig erfaren på området.

Jeg fik i min fuldskab i weekenden skaffet mig nogle små lyserøde piller, hvorpå der står roche 0.5 på den ene side og på den anden sider er der delkærv. De ligner de billeder der kommer frem når man søger på google. Men er blevet lidt i tvivl, specielt fordi pillerne er ret skrøbelige, dvs de knækker ret let, har har små misfarvninger. Pillerne kom fra en glas beholder hvorpå der stod rivotril og hvad man nu kunne forvente.
Men ville høre om nogen kender til pillerne, og i så fald kan give en god beskrivelse af konsistens og smag. HAr ladet mig fortælle at de skal være ret søde i smagen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
det er normalt at de orange rivotriler har lidt speckels i og er lidt skrøbelige og det gælder også de ægte danske fra roche...

Medlem

Det lyder jo meget lovende, da den beskrivelse du kommer med, stemmer overens med de piller jeg har. Mht dose, hvad ligger en forsvarlig dose på, hvis man samtidig har indtaget en del genstande. og jeg ved godt de fleste vil fraråde alkohol + benzoer. Sidste weekend endte jeg op med nogle rivotriler 2 mg i blister, og de virkede bestemt, det skal dog siges at jeg var meget fuld da jeg tog en pille, og jeg er da glad for at jeg var i trykke omgivelser (hjemme), da den tog fat, for ellers tror jeg bestemt jeg var endt et sted i rendestenen. havde 4 mg på mig og jeg kan intet huske, ved kun at de 4 mg var væk da jeg vågnede. Men så vidt jeg ved er 4 mg en ret kraftig dose, hvis man er nybegynder ?

Medlem

De rivotriler jeg har haft, har også været søde i smagen, og lyserøde eller hvide. 4mg er imo ret meget hvis du ikke har nogen tolerance. Komboen af alkohol og benzoer fører ofte til handlinger du fortryder dagen efter, og min personlige erfaring er, at hvis du gør det til en weekend vane, vil du stadig være påvirket af dem i hverdagene.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ifølge diverse "benzodiazepine equivalence charts" på nettet, så svarer 0,5 mg clonazepam ("Rivotril") til 10 mg diazepam. Eller til 15 mg oxazepam ("Oxapax"/"Alopam"), 1 mg Flunitrazepam ("Rohybnol"), 6 mg Bromazepam ("Bromam"/"Lexotan"), 5-10 mg nitrazepam ("Nitrazepam") osv. osv. (skriver alle disse for at give dig en idé om styrken, hvis du har prøvet andre af de mest nomale benzoer i Danmark).

4 mg svarer altså til 80 mg diazepam, og er en VOLDSOM dosis, hvis du er "nybegynder" - SPECIELT hvis det kombineres med alkohol. Du skal være glad for at du ikke vågnede op med grimme sår i hovedet pga. fald eller lignende!!
Selvom du er i hjemmet, kan du godt præstere at gøre dumme ting, som at bruge mobilen eller chat-systemer på nettet, hvor du kan formå at sige ting som du i enhver anden situation ville synes var fuldstændig idiotisk og latterligt.

Og ja - Rivotril-pillerne på 0,5 mg er sådan orange-agtige i farven, men ikke med en jævn farve, og med "fregner" som Hyene skriver.
Og de pulveriserer utroligt let - både i kontakt med væske, ved tryk el.l..
... Sjovt nok er 2 mg Rivotril-pillerne helt hårde i det og ensfarvet hvide - de minder meget lidt om den anden tablet-dosis.

...

Du skal forresten også være opmærksom på, at Rivotril/Clonazepam har en ret lang halverings-tid - ifølge Wikipedia er selve den kraftige, "aktive" effekt på 10-12 timer, og så er der et par døgn mere med "efter-effekter" pga. de stoffer som kroppen nedbryder Clonazepamen til (der måske også har psyko-aktive virkninger og gør dig dum og sløv).
... Så vær evt. lidt opmærksom på, at du dagene efter sådan en tur kan have utroligt dårlig hukommelse, og være dummere end normalt. Tit lægger man ikke særlig meget mærke til det selv, da dumheds/sløvheds/hukommelses-tåge-tingen er ret subtile - det er jo oftest nemmere at mærke symptomer der viser sig ved tilstedeværelse af noget (ekstra energi fra stimulanser f.ex.) end det er at mærke symptomer på fravær af ting (det er jo svært at vide, hvor meget bedre du ville have kunnet huske noget, hvis du IKKE havde benzo-hangovers).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]