Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Allright, det lyder ikke til der er særlige mange der har hørt om lemon tek'ing her på psychedelia, så jeg tænkte jeg ville kopiere det fra forummet Shroomery.org.

Jeg havde mit første rigtige trip på ca 2.5g cubensis som jeg lemon tek'ede for 2 dage siden sammen med nogle venner. Det var VIRKELIG trippy, og det var en oplevelse jeg er mægtig glad for, men jeg tror jeg holder mig fra svampene i et godt stykke tid, da det virkelig er en oplevelse der tager hårdt på en.
Ikke destro mindre en oplevelse jeg sætter utrolig meget pris på! :D

Håber der er nogen der kommer til at drage nytte af denne metode, og at ingen kommer til at trippe kraftigere end de vil.

To tell you the truth, I am not sure I should even be telling anybody this, but I feel like I have to. If you were to discover this on your own and try it, without it a warning, it could be bad. I am in my 30s and have done psychedelics since my teens. I have done shrooms, acid, X, and DXM in my life. I have had memorable experiences like anyone who trips, and I know I have pushed the limits of common sense in some of my dosage. Regardless of that, I have only reached a level 5 trip on DXM and non of the other psychedelics(even a combination of 2 or more at once lol). That was until last night.

I, like most people who read these forums, have had a long interest in possible ways to increase potency. Since I started growing shrooms myself about a year ago, I have put a little more time into research. I read a post about using cranberry juice for extraction and after talking about it with a friend, we came up with the idea of powdering your shrooms and combining with about 2 oz. of cranberry juice and slamming it like a shot. So I tried it, and was amazed at how fast it hit, how intense it was, and what was really going on. I posted a post here on the forums asking for anyone that may have had a similar experience or a possible explanation. I let people reply for a couple weeks and I tried a control experiment. I know from past experience, that chewing a drug up, or powdering and combining with water usually makes it hit faster and be more intense and shorter duration. I took the same dose as I took with the cranberry(2+ grams). The trip was nowhere near the intensity of the cranberry method. I checked back in with the forum and someone had came up with a possible explanation. The pH of cranberry is under 4. Making it one of the most acidic drinks you can get. That may be why it is used in extraction methods. It was also mentioned that the only more acidic juice you can find would be straight lemon or lime juice, both of which have a pH under 2(extremely acidic). I mentioned in the forum that I would try lemon/lime for my next trip.

Fast forward six months later. I finally was able to try it last night. During the six months, many of my friends have tried the cranberry method, and each one to a one has said that it is unlike anything else. It is hard to explain how much stronger the trip is. It is so strong that you need to be careful with it, i.e, if you normally take 3 grams for a heavy trip, only put 1 or 2 in your cranberry juice. Well, after trying lemon/lime, I think I may have opened Pandoras box!!!!!!!!

I squeezed 2 lemons and a lime into a cup, combined 2g of shroom powder, and slammed it like a shot. It took about 10 minutes for me to start feeling the effects. 30 minutes in and I was full blown level 5 and higher than I had ever been. My thoughts were coming so fast at this point that I could barely keep up. The bad part was, well basically, I kept getting higher and higher. I could literally feel all the effects continuing to increase at an alarming rate. I actually lost motor control of my limbs and was stuck writhing on the floor stuck in the adventure I created for myself lol. My thoughts eventually were going so fast that I broke down and basically mumbled "Help" and "Please Stop" for what turned out to be 3 hours. Then INCREDIBLY lol, within a 5 minute period my thoughts totally went back to normal. I mean i was not even tripping at all anymore, but I was in a tremendous amount of shock. I stood up and walked to the clock to find that it wasnt even 4 hrs from when I drank it. I think this could be THE way to do shrooms, as it seems to magnify the effects to literally a factor of 10, but it seems extremely dangerous also. I would like to experiment with it more with some smaller doses, but frankly, I don't feel like tripping for quite a while after last night. So if anyone wants to try it in a responsible setting, and takes EXTREME CAUTION, and will contribute some research to this discovery, it would be appreciated. Since what is happening here is not fully understood, please be CAREFUL. I am not joking. Please, constructive replies only. This could be the beginning to a new world of psychedelics.

Citat:
MOD EDIT: The procedure has been tested several times in different varieties now and seems to indeed cause *strong* potentiation in some cases, 1.5-5x stronger effects being mentioned. If you are an experienced tripper, please take part in this experiment and report in this thread. Things to report are:
.
# What liquid are you using?
.
# How much liquid did you drink the powder with? (oz)
.
# Time to "first alert" (aka, "whoa, something's definitely going to happen")
.
# Time to onset of visual disturbance
.
# Time to peak (rough estimate)
.
# Time to first sign of diminishing effects
.
# Time to baseline (indiscernable effects)

Please also note if you take any other substances, specifically marijuana and whether or not your stomach is empty- This could pose a significant confound. [snyder]
.
Please be warned that although there seems no reason for bodily concern you might end up tripping much harder than you ever did on a similar amount. If you want to take part in this experiment make sure to note all variables that you feel might be important. Theory is less important than systematic observations and independent verification at this point.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
lol, er 100% overbevist om at det der tranebærjuice indeholder en god mængde placebo. Fortæl mig hvordan tranebærjuice skulle hæve mængden af det aktive stof i svampen, jeg er bare nysgerrig? Tror der er uendeligt mange andre faktorer der spiller ind på trippets styrke, så som: set and sitting, og så det faktum at mængden af aktivt stof variere fra svamp til svamp, og man derfor aldrig er helt sikker på hvor kraftigt trippet vil blive.

Svampe the med masser af citrus i, vil helt sikkert virke lige så godt som "Lemon teknikken" - vel og mærket hvis svampene er forarbejdet på samme måde (blendet).

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

En ven og jeg har leget med lemon tek, men ikke mærket nogen forskel i styrken af trippet.
"Teorien" på shroomery.org, var vist at det sure miljø skulle dephosphorylere psilocybin til psilocin, før det bliver indtaget, og at det skulle lede til hurtigere effekt og et kraftigere trip. Om det passer ved jeg ikke :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Her kan jeg ikke lade være med at tænke på et gammelt råd jeg tit har hørt. c-vitamin kan hjælpe til med at nedbryde psilocybinen når det er i kroppen og bremse et potentielt bad trip.
Er det mig der tænker på et forkert vitamin?

Topic: Syntes nu det er ret interessant hvis det kan "bevises" at det rent faktisk fungerer. Vil ikke selv prøve det endnu, i tilfælde af... en for voldsom effekt. Det er nok ikke sikkert der er meget hold i det, men bare for at tage mine forholdsregler.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Inde på shroomery er der masser af folk der sværger på at det passer(om det så ER placebo er en anden sag), og som culpepers siger, går teorien på at psilocybin'et bliver lavet om til psilocin. Evt.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har også prøvet lemon tek en enkelt gang, det var noget værre lort. Hvis man vil være sikker på at ekstrahere alt aktivt indhold, skal man blende og lave the, simple as that....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Ja har også læst om den på shroomery og prøvet den. Ikke nogen mærkbar forskel. Jeg er helt klart også mest til en god svampe The med ingefær

Dedikeret medlem

Jeg sværger personligt til nudelsuppe med svampe eller en god kop svampekaffe med mælk :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Culpepers skrev:
Jeg sværger personligt til nudelsuppe med svampe eller en god kop svampekaffe med mælk :)

Det lyder fanme lækkert. Synes bare ikke mad går så godt til. Har dog spist dem grindet på et stykke pizza. det sgu fint

Dedikeret medlem

Nej, jeg synes også de smager ret skidt (P. Cubensis), så jeg forsøger at maskere smagen så meget som muligt. Kaffen overdøver dem fuldstændig (og jeg pulveriserer dem, så man bemærker ikke at der er svampe i), og i nudelsuppe smager de, paradoksalt nok, næsten godt. Smagen af svampene er ikke ret kraftig, da jeg plejer at tilsætte godt med chili, karry og lidt buillon. :)

Kunne være man skulle starte en "psykedelisk mad"-tråd, hvis der ikke allerede findes en. Det er dog svært at lave god mad med f.eks 2C'erne, tror jeg :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]