Inden i bevæger jer alt for langt ned af den retoriske cul de sac vil jeg lige poste et indlæg der forhåbentligt kan give lidt perspektiv på tingene.
Trylleherren når jeg læser dine indlæg tænker jeg provokation og ad hoc læsninger, lad mig uddybe.
det virker som om du poster dine indlæg få at få så heftig respons så muligt. Personligt synes jeg det er glimrende at der engang i mellem bliver rusket op i et debat forum som psychedelia, som til tider har en tendens til at blive lidt indspist og bedrevidende fra de ældre brugere. Med ad hoc løsninger mener jeg at du bevidst holder tråden i live, ved at argumentere (svagt) i mod alle råd osv. som brugerne giver dig.
ex (kof = Fuldtidsdelerium tager sgu nok lidt af charmen.... = Trylleherren - jeg tvivler noget som helst er fuldtid =)
Når dette er sagt så kan man også se dette forum som en kæmpemæssige ressource. Der er akkumuleret uendelig mængder viden omkring etnobotaniske substanser med mere. Når alle som en af disse garvede psychonauter advarer om lige netop denne substans, er der vel en god grund, som jeg vil sige de har argumenteret rigeligt for.(dog til tider lidt bedrevidende)
Jeg ved godt at for sådanne nogle unge knøser som os

kan virke træls at få et "beatdown" af nogle man ikke engang kender. Men skrøbelige egoer til side så kan det "gosh darn it" være at man kan lærer noget fra denne side!
Når jeg skal researche en nyt rusmiddel, så sætter jeg mig altid ned og gennemgår hvad jeg vil have ud af dette. Hvis jeg skal kigge på pigæble, må jeg indrømme det ikke lyder rart. Tanken om at være ude af stand til at forstå hvad der forgår omkring mig lyder rigtig skræmmende. (hver mand sin smag)
Jeg vil ikke sige at du skal tage det eller ej, det er et frit land så du har alle rettigheder til at træffe dine egne beslutninger, men betyder det at du absolut skal gøre det ???
Du behøver ikke svare på dette indlæg, men tænk over hvad jeg har skrevet før du giver dig i kast med Datura. Evt. læs op på nogle triprapporter fra Erowid.