Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Amf > Benzo
Junior medlem

Hejsa folkens

jeg sidder her og har lige indhaleret mit sidste amf fra de sidste par dages festligheder :) og så tænkte jeg på at jeg ville tage et par benzoer til aften så jeg fik en god natte søvn men har aldrig blandet 2 stoffer før så kom her ind for at læse og kan se at der er noget diskussion om hvorvidt det er sikkert at tage benzoer når man har taget amf. nogen har gode erfaringer med at komme ned efter et amf trip med benzoer andre advarer imod det. men jeg tænker at når jeg nu lige har nappet det sidste nu her sker der vel ingenting ved at nappe 30-45mg Alopam engang i aften måske ved 21 tiden så jeg kan nyde rusen lidt inden jeg tørner ind

speedy greetings

Faderhval

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Behøver vel ikke forklare en masse om, det nok havde været bedre at droppe amf'en idag. Du skriver du har taget i flere dage i træk .. Fy!

Der har været en del uenigheder omkring brug af benzodiazepiner sammen med amfetamin. Kan kun snakke for mig selv, men jeg har taget netop alopam før efter en amfetamin rus. Jeg har aldrig haft problemer med dette - Andet end en go' nattesøvn =) Det er ihvertfald vigtigt med go' natte søvn, efter flere dages brug af amf. Men det ved du sikkert.

Bl0d

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Men hvis du har taget det sidste amfetamin og holder dig vågen til i aften så tvivler jeg på det overhovedet bliver nødvendigt at tage Alopam for at sove.
Jeg anbefaler at du i første omgang forsøger uden.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Ja, prøv at falde i søvn uden benzoer. Hvis det er helt umuligt så start ud med en lav dosis. Og pas især på hvis du har tænkt dig at drikke alkohol i aften, men det ved du nok =)

Junior medlem

Hejsa og tak for svarene

vil lige tilføje et par ting, jeg blander aldrig stoffer med alcohol af bitter lært lektie og med hensyn til at bruge amfetamin over et par dage er det ikke i en støt strøm af snitter der har været en trip ned og en lille morfar og et par gode måltider ind over forløbet :)

endnu engang tak for svarene jeg dropper benzoerne i aften trætheden er også så småt begyndt at melde sig

sleepy greetings

Faderhval

Medlem

faderhval skrev:
Hejsa og tak for svarene

vil lige tilføje et par ting, jeg blander aldrig stoffer med alcohol af bitter lært lektie og med hensyn til at bruge amfetamin over et par dage er det ikke i en støt strøm af snitter der har været en trip ned og en lille morfar og et par gode måltider ind over forløbet :)

endnu engang tak for svarene jeg dropper benzoerne i aften trætheden er også så småt begyndt at melde sig

sleepy greetings

Faderhval

Fornuftigt. Sov godt :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Der plejer altid at gå utrolig lang tid før jeg kan falde i søvn, hvis jeg har suget den dårlige. Så jeg har altid nogle benzo'er til at ligge.
Plejer at spise 3 - 5 tafiler (dosen kommer an på hvor længe, og hvor meget amf jeg har suget). Og der er aldrig sket noget (og tvivler STÆRKT på der gør).
Man får bare en dejlig rus i kroppen, og så falder man i søvn uden man aner af det. Selvfølgelig har jeg ikke drukket alkohol/suget i de sidste mange timer inden jeg tager benzo'en. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]