Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hey alle
Prøvede MDMA for første gang i weekenden. Wow det var fedt! Samme gode oplevelse som jeg kan læse de fleste andre har. Men skulle nok ikke have drukket så meget først.
Anyway... på et tidspunkt kom jeg til at stå og stirre på en gut (er selv en fyr) og han spurgte på en anklagende og nærmest agressiv måde, om jeg var på stoffer, siden jeg stod og stirrede på ham. Jeg skyndte mig at gå et andet sted hen da jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle sige.
Så vil gerne høre hvordan I håndterer andre folks reaktioner, hvis de konfronterer jer på denne måde?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Det er vel inviduelt. Hvis det er en jeg ikke kender der spørger, ville jeg nok spørge, hvad fanden det ragede ham.
Hvis det var en der ikke vidste, jeg tog stoffer, ville jeg selvfølgelig sige nej. Og omvendt, hvis det var en der godt vidste det, ville jeg da ikke lægge skjul på det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvis jeg havde været i stand til det i din situation, så havde jeg vel bare spurgt ham hvad det kom ham ved, eller bare sagt næh.

Hvis det til gengæld er i forsamlinger hvor folk er åbenlyst blæste, altså f.eks. til en nytårsfest blandt blæsere eller lignende, så havde jeg ikke været tilbageholdende med at sige at jeg var ristet.

Medlem
Brugeravatar

Nogle gange har folk, jeg kender, bemærket mit ekstra gode humør (jeg er normalt ikke vildt inspirerende at være sammen med).
Har aldrig været ude for at fremmede mennesker sagde noget eller på anden måde virkede som om de kunne se noget på mig.
Det kan slf. være at det bare er vores kultur at man ikke siger noget, evt. bare smiler overbærende eller kigger den anden vej.

Medlem

Jeg kan blive enormt ked af det, hvis nogen jeg kender (meget +/-) godt konfronterer mig med det, det er dog ikke lige når jeg er påvirket. Specielt her angående mit voksende hash FORbrug (som også har været liiidt for stort), har der været nogle situationer hvor jeg får "dårlig samvittighed" (ikke nøjagtig dårlig samvittighed, men kan mærke det i brystet :( ). Men på den anden side, så er det mit liv og jeg gør hvad jeg har lyst til.... men når så der står en god veninde, og ser på dig med løftet øjenbryn og ryster på hovedet, sukker og bare går sin vej, så bliver jeg ked af det - og samtidigt er det så pisse svært at overbevise folk om, at det er et forbrug og ikke et misbrug. Da jeg begyndte at lyve om det, da vidste jeg at det ikke var godt, så det gør jeg ikke længere. Føler generelt en voksende mistro fra mine venner, undtagen de nærmeste, nemlig dem der kan tage mine ord for gode vare.
Det var så angående hash, men når det kommer til narko, så blir jeg sgu altid så ærlig, så jeg benægter ikke noget, hvis mine venner spørger. Hvis det er fremmede, så har jeg endnu ikke som sådan oplevet at nogen er blevet "fornærmede"...
Huha, der fik jeg da godt nok hældt noget ud fra kammeret, SORRY, men det havde jeg faktisk lidt brug for :)

Hyg'æ Psy!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nu er det mange år siden jeg har været et sted hvor folk stiller spørgsmålet "er du på stoffer" - men da det var sådan så var jeg altid ærlig, dog er det ikke altid det er lige skide heldigt at være det - men fuck nu folk og deres fordomme.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Min erfaring er at det er bedst at holde sin kæft, holde lav profil (dog uden at gøre det ufedt for sig selv) og nægte al kendskab til rusmidler, hvis man bliver spurgt.
Ærlighed bliver man ikke belønnet for når det gælder ens egne ulovlige forhold.

Admin
Brugeravatar

Stoffer som mdma synes jeg du sku tage steder, hvor folk ikke har noget imod du tager stoffer. Der er da ikke noget værre, end at sku gå og skjule hvor godt man har det :mrgreen:

Tag det blandt nogle venner, der er okay med det. Eller tag til nogle events, hvor det er generelt accepteret at være på stoffer. Så havner du ikke i den situation igen. Personligt hader jeg at sku diskutere fordomme, når jeg er meget påvirket. Man gider jo ikke bruge energi på at forsvare ens handlinger overfor folk, der måske alligevel bare er fordomsfulde.

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
groza skrev:
Min erfaring er at det er bedst at holde sin kæft, holde lav profil (dog uden at gøre det ufedt for sig selv) og nægte al kendskab til rusmidler, hvis man bliver spurgt.
Ærlighed bliver man ikke belønnet for når det gælder ens egne ulovlige forhold.

Desværre :stupid: Det er ofte sådan det er... Jeg kan ikke huske at jeg har fået stillet spørgsmålet og var nødt til at lyve, men har ofte givet klart udtryk for at jeg var godt ristet. Havde en lidt irriterende episode i forbindelse med ærlighed og min værnepligt :P Læs om den HER

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hej med jer igen. Tusind tak for jeres input, det er værdsat :)

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Havde en lidt irriterende episode i forbindelse med ærlighed og min værnepligt :P

Derfor er det bedst at være på piller, når man er inde og springe, det er meget nemt at skjule (det har det i hvert fald været for mig) ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]