Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Det er den bestemt, jeg kan lige finde et link til dig senere. Jeg har den også selv liggende, så jeg kan lige sende den på et tidspunkt.

Men det er altså ikke noget nær deres bedste koncert! Meget af lyrikken er kun svært forståelig. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ville være sejt, hvis du gad det.

Jeg har hørt nok Grateful Dead til at verificere dem som gode musikere, så det er udelukkende for oplevelsens skyld at jeg vil se den. :)

Dedikeret medlem

Fedt fedt :) Den kan streames her:
http://www.archive.org/details/gd69-06-06.sbd.jupile.9494.sbeok.shnf
Edit: Ligegyldigt, tager det over PM...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Kan du ikke finde ud af, hvad han hedder, ham, der holdt foredraget? Jeg har tidligere hørt foredrag med flere af retskemikerne fra Århus, og synes egentligt, at de lader til at have ret godt styr på deres fakta (selvfølgelig lidt påvirket af arbejdspladsen, det er klart).

Desuden er det ikke kemikerne, der obducerer døde narkomanerne. Det er retsmedicinerne (læger).

Medlem
Brugeravatar

angående det med at OD på LSD. så mener jeg at ha hørt/læst et sted at der sku ca. 1000 gange normal dosis lsd til at frembringe døden.
altså hvis en dråbe gir en effekt med halu og alt det, så sku man ta 999 dråber mere for at dø.
er der hold i det, eller bare en myte.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Culpeper: Som semi-deadhead vil jeg også MEGET gerne have den koncert. Har hørt den omtalt før :D hahah!

Edit: hov, der var to sider til dette emne. Pardon!

Admin
Brugeravatar

Kvart skrev:
Culpepers skrev:
Det du derimod kan få på det sorte marked, er diverse opløsninger af LSD :)

Bliver nysgerrig nu. Er det altså muligt at cutte LSD? eller fortynde det på anden vis?

Hvis du har en opløsning med LSD, kan du jo bare hælde mere væske i. Og så er den "cuttet".
Dråber, mærker og microdots er alt sammen cuttet LSD i den forstand, at det er opløst i en væske eller blandet med inaktive komponenter.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
wushu skrev:
angående det med at OD på LSD. så mener jeg at ha hørt/læst et sted at der sku ca. 1000 gange normal dosis lsd til at frembringe døden.
altså hvis en dråbe gir en effekt med halu og alt det, så sku man ta 999 dråber mere for at dø.

1000x1 = 999 ? :lol:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
wushu skrev:

Jeg siger 120X i min post ovenfor, ud fra en konservativt estimeret LD[sub]50[/sub]-værdi. Men der er af gode årsager ingen som kender til den præcise toksicitet i mennesker.

Dedikeret medlem

Odden skrev:
Culpeper: Som semi-deadhead vil jeg også MEGET gerne have den koncert. Har hørt den omtalt før :D hahah!

Fedt at høre at der er andre deadheads på boardet :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
HrKnudsen skrev:
wushu skrev:

1000x1 = 1 + 999, ligesom wushu skriver. Ikke mere syre til den unge herre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
noname skrev:
Kan du ikke finde ud af, hvad han hedder, ham, der holdt foredraget? Jeg har tidligere hørt foredrag med flere af retskemikerne fra Århus, og synes egentligt, at de lader til at have ret godt styr på deres fakta (selvfølgelig lidt påvirket af arbejdspladsen, det er klart).

Desuden er det ikke kemikerne, der obducerer døde narkomanerne. Det er retsmedicinerne (læger).

Jeg prøvede at finde hans navn men deres hjemmeside om det rullende universitet er ikke opdateret. Han sagde han var retskemiker og at han obducerede døde narkomaner, mere ved jeg ikke, måske misforstod jeg det og at det var retsmedicinerne der obducerede og hvis de havde en mistanke sendte den døde videre til kemikerne.

Men hans kilde på det med LSD skulle være R.C. Baselt med "Disposition of Toxic Drugs and Chemicals in Man" den koster mange penge og jeg kunne ikke finde "gratis" adgang til den. Han omtalte da også shulgin's forsøg med 2c-b, men der var ikke meget positivt at hente om stoffer. Han fortalte også at han ikke engang havde prøvet THC, det gør de fleste da som har en smule intereresse for stoffer og er venlig stemt overfor dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Morten på 14 skrev:
HrKnudsen skrev:
wushu skrev:

1000x1 = 1 + 999, ligesom wushu skriver. Ikke mere syre til den unge herre.

Såså! Han siger at man skal tage 1000 x det normale dosis af LSD... Dvs hvis at 1 dråbe er normal dosis, skal man tage 1000 gange så meget, hvilket han siger er 999 dråber mere.

Normal dosis = 1 Dråbe
Dødelig dosis = 1000 x Normal dosis = 1000 Dråber MERE.
Derfor siger han at 1000x1 = 999 Dråber.

Flueknepperi is a bitch. :-)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem

HrKnudsen, du vrøvler altså. Hvis 1 dråbe er en normal dosis, og 1000 dråber er den (fiktive) dødelige dosis, så skal du tage 999 dråber mere end den normale dosis, for at opnå den dødelige dosis. Du skal ikke tage 999 gange så mange, men du skal tage 999 dråber udover den første, som wushu også skriver.

Hvis du spiser 2 BigMacs og så spiser 3 mere (altså 3 oveni de 2 første), så har du spist 5 BigMacs. Du har ikke spist 6 (du ganger altså ikke med 3, du adderer 3).
Det kan eventuelt være du ikke ser forskellen på "999 dråber mere" og "999 gange så mange dråber", men der er en forskel :wink:

(Yeah, vi ophøjer flueknepperi til en kunstform :D )

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
For at snakke om noget helt andet, dog stadig omkring LSD.
Første gang jeg prøvede det, tog jeg 1 ½ avatar mærke, og fik et vildt fedt trip ud af det.. :)
Havde så stadig nogle mærker tilbage, og ville prøve igen 3 dage efter, men jeg fik slet ikke nogen virkning ud af det :S Hvordan kan det være?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
ChiQah skrev:
Første gang jeg prøvede det, tog jeg 1 ½ avatar mærke, og fik et vildt fedt trip ud af det.. :)
Havde så stadig nogle mærker tilbage, og ville prøve igen 3 dage efter, men jeg fik slet ikke nogen virkning ud af det :S Hvordan kan det være?

Fordi din krop slet ikke er klar til det igen, det er derfor man holder pauser :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
ChiQah skrev:

Fordi du efter et trip har høj tolerance over for LSD, og desuden også psilocybin og muligvis flere psykedeliske substanser da der også eksistere kryds tolerance. Der skal meget højere doser til at få en virkning ud af det et stykke tid efter et trip. Derfor burde du mindst vente en måned efter et trip. Selvom du nok godt kunne få et ok trip en uge eller 2 efter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Det er også over 2 måneder siden nu, og har ikke prøvet det siden.. Havde bare det ekstra mærke, så ville bare prøve det igen. Men det er ikke noget jeg vil gå rundt og gøre hele tiden. :)
Jeg synes det var en voldsom fed oplevelse, og det er sådanne ting, der gerne må gå 3 - 4 måneder mellem, hvis ikke mere..
Desuden har jeg heller ikke de kontakter, hvor jeg bare kan få dem smidt i hovedet. Neeej, det trip er for mig, noget der skal opleves sjældent, for så glæder man sig mere til det, når man endelig skal det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Du kan sagtens tage LSD to dage i træk, så skal du bare tage mindst dobbelt så meget på anden dagen.

Faktisk nogen af de bedste trips jeg har taget, har været på anden dagen. Man tripper ikke fuldstændig igennem, men man få et fint buzz, og små tripper og har det dejligt...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har også prøvet at trippe to dage i træk på lsd med stor succes (og det har været uden at fordoble min dosis), men jeg har også prøvet at tage det to dage i træk hvor jeg intet kunne mærke på anden dagen! Min erfaring siger mig at 2-3 dage er nok til at slippe af med tolerencen, men igen det er vel forskelligt fra person til person og igen er der heller ingen tvivl om at jo længere du venter, jo mere intenst vil dit trip blive...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]