Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ny xtc side
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Og hun linker ikke engang til psy.dk...:(

Husk nu, at 2CB er det samme som MDMA...:)
http://www.risberg.dk/

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hehe kom igen skat! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ikke ligefrem en ny side, jeg så den første gang for over et halvt år siden. Men den fortjener at blive nævnt.

Hun er tilsyneladende en velmenende ung kvinde, der har haft misbrugsproblemer, og prøver at hjælpe andre via sine egne erfaringer. Desværre har hun slugt sundhedsstyrelsens misinformation råt, og fremlægger det ukritisk på sin hjemmeside. Et eksempel er at hun skriver: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Ecstasy

Det samme stof som STP, MDMA, MDA, MDE, MBDM og DOB.<HR></BLOCKQUOTE>

STP og DOB kan vist ikke siges at være i kategori med resten...

Men hvis man er autoritetstro, er det jo hvad man tror på, eftersom det sikkert er noget hun har fra sundhedsstyrelsen.

[ 22 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hold da kæft en smatso...Og hvem er det så der anbefaler hendes foredrag? Dan Rachlin fra PopFm, Hundige Rotaryklub og politimesteren fra Frederiksund politikreds. Jeg må le, haha :-)

Mvh. Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hun er så latterlig. Jeg er så fucking træt af Line R. og hendes offer-mentalitet. Jeg har truffet hende, og hun er bare en der har bygget hele sin identitet op på at have det dårligt. FUCK hvor er hun nederen.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Ikke ligefrem en ny side, jeg så den første gang for over et halvt år siden. Men den fortjener at blive nævnt.

Hun er tilsyneladende en velmenende ung kvinde, der har haft misbrugsproblemer, og prøver at hjælpe andre via sine egne erfaringer. Desværre har hun slugt sundhedsstyrelsens misinformation råt, og fremlægger det ukritisk på sin hjemmeside. Et eksempel er at hun skriver: STP og DOB kan vist ikke siges at være i kategori med resten...

Men hvis man er autoritetstro, er det jo hvad man tror på, eftersom det sikkert er noget hun har fra sundhedsstyrelsen.

<HR></BLOCKQUOTE>

Jo STP og DOB er i familie med resten eftersom de er phenethylaminer dog er de to mere amfetamin prægede...

Så jo eftersom man også har kunne købe DOB og STP i piller, så vil jeg helt sikkert mene at de godt kan gå ind under den kategori, for navnet ecstasy er jo aligevel så tyndslidt at det slet ikke fortjener kun at være MDMA analoger, så hellere kalde det Moly (rent) Adam (MDA) Eve (MDE) etc. Se så kan de respektive få hver deres navn...

Tsk... Imens vi andre kalder MDMA for MDMA og MDE og for MDE (Og en skovl for en skovl og en spade for en spade)

[ 22 Oktober 2003: Besked ændret af: Astral ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Astral:
Jo STP og DOB er i familie med resten eftersom de er phenethylaminer dog er de to mere amfetamin prægede...<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, nu var det mere virkningen jeg snakkede om, ikke den kemiske gruppe. DOB ligger svjv temmelig langt væk fra MDMA i virkning...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Så jo eftersom man også har kunne købe DOB og STP i piller, så vil jeg helt sikkert mene at de godt kan gå ind under den kategori, for navnet ecstasy er jo aligevel så tyndslidt at det slet ikke fortjener kun at være MDMA analoger, så hellere kalde det Moly (rent) Adam (MDA) Eve (MDE) etc. Se så kan de respektive få hver deres navn...

Adam er brugt om både MDA og MDMA.

Men fuck nu også det, det er ligegyldigt for denne snak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2 poster slettet.

Anima/Astral: post hellere dine hampe-relaterede links i de relevante tråde, og det relevante forum. Tak.

Jurengju: Jeg vil helst ikke have at folk bitcher over andres fejlplacerede poster. Hvis man skal gøre noget, så send mig en privat besked, eller i dit tilfælde: sig det over icq'en [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tilføjelse: Jeg må hellere lige uddybe hvad jeg mener når jeg siger "bitche". Det er ikke sådan ment at Jurengju var grov, og muligvis er mit ordvalg forkert. Det jeg mener med det er at det udelukkende er moderatorernes og administratorernes opgave at korrigere folk når de poster forkert eller på anden måde bryder reglerne. Hvis alle andre også gør det, bliver det hele nemt alt for uoverskueligt. Den bedste fremgangsmåde hvis man ønsker noget modereret, er at kontakte en admin eller moderator, og forelægge dem problemet.

-Child

In our memories
Brugeravatar

Hehe man har vel lov at lave en skævefejl [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 22 Oktober 2003: Besked ændret af: Astral ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ikke så meget løftet pegefinger at det var til at brække sig af, men stadig ikke kvalificeret nok til at tage 100% seriøs, men der er garanteret penge i at holde foredrag! En dejlig velinformerende side med fantastisk slide show kan ses Her

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Noget der forskrækkede mig rigtigt meget, da jeg for nogle år tilbage fandt ud af, at det var pga. et ecstasy misbrug, at jeg var blevet syg, var, at en stor engelsk undersøgelse viste, at helt op til 7 år efter, at man havde taget ecstasy, var man stadigvæk var markant hjerneskadet. Et par år senere kom en ny undersøgelse. Den beviste at mere en 14 år efter et misbrug, er hjernen stadigvæk meget ødelagt.

<HR></BLOCKQUOTE>¨

Øhhh...? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmmm.. hvordan ka nogen mennesker være så godtroende ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Godkilla: Den tekst er da en godt eksempel på at hun stadig har en hjerneskade, hehe...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
HAHAHA LOL ... Jeg er ikke nogen kemiker, men DOB virker bestemt ikke som MD* ... og da hun bestemt heller ikke er kemiker, tror jeg næppe hun tænker på de er i samme kategori ang. typen af stoffet.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
2 poster slettet.

Anima/Astral: post hellere dine hampe-relaterede links i de relevante tråde, og det relevante forum. Tak.

Jurengju: Jeg vil helst ikke have at folk bitcher over andres fejlplacerede poster. Hvis man skal gøre noget, så send mig en privat besked, eller i dit tilfælde: sig det over icq'en [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tilføjelse: Jeg må hellere lige uddybe hvad jeg mener når jeg siger "bitche". Det er ikke sådan ment at Jurengju var grov, og muligvis er mit ordvalg forkert. Det jeg mener med det er at det udelukkende er moderatorernes og administratorernes opgave at korrigere folk når de poster forkert eller på anden måde bryder reglerne. Hvis alle andre også gør det, bliver det hele nemt alt for uoverskueligt. Den bedste fremgangsmåde hvis man ønsker noget modereret, er at kontakte en admin eller moderator, og forelægge dem problemet.

-Child

<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg vil gerne have dine lorteposts modereret luder. Fjern det lort. Det er jo totalt off-topic...det tror du måske også det her er, men du tager fejl: Line R er er so. Sådan!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]