Dagmar skrev:
Freak: Nu blev der jo ikke sagt noget om at det var narkogæld, det er ikke tildfældet. Jeg siger det ikke for at fornærme dig, men det kan næppe undgås: Du er godt nok imponerende dum at høre på!

Det er selvfølgelig ikke nogen overraskelse at nogen vil "forsvare" stofferne. Du siger det ikke er stoffernes skyld, men miljøet. Hvilket miljø kan jeg så spørge? Jeg tillader mig at svare selv: Narkomiljøet.
Jeg har aldrig været i noget "skylde-penge-miljø" og kommer det heller ikke. At købe stoffer kontant har for mig aldrig været et problem, men det er da sket i ny og næ at jeg har lånt et enkelt gram hash sidst på måneden. Er det det du kalder "skylde-penge-miljøet" ?
Alt ialt mener du stoffer gør mere positivt for samfundet end negativt? Du mener ikke stofmisbrug er til last for samfundet?
Jeg ser frem til en rigtig sur og tvær post fra din side af, som du jo er godt kendt for.
Bring it on..
Når jeg siger miljøet hentyder jeg til mainstream narkomiljøet - der hvor banderne styrer pisset - det en blender som tit spytter ødelagte mennesker ud.
Stofmisbrug gør intet for samfundet - hverken positivt eller negativt - det miljø der følger med misbruget pga ulovligheden gør noget imod samfundet.
Lad være med at angribe den forkerte ting.
Og tak fordi du ser frem til en sur og tvær post fra mig, jeg er ked af jeg ikke kan imødekomme dit ønske.
Narkomiljøet kan deles op i ret mange "sub-miljøer" også flere end jeg lige er i stand til. Nogle af dem er hårdere ved sjælen end andre af dem er - nogle af dem er ikke hårde ved sjælen overhovedet. Men stofferne bliver taget i dem allesammen - derfor kan det ikke være stofferne der er årsagen, da man så ville se det samme ske alle steder - det er ret logisk tankegang synes jeg.
OOO: A : Du har det nok skidt hva?
B : Ja, jeg gider egentligt ikke mere - livet gør ondt.
A : Ok, har du ikke lige de 2 pakker Prince du skylder mig så? Jeg skulle gerne hjem og riste en fed inden TV avisen.
---
Det der har jeg aldrig oplevet - hvis nogen hos os har det skidt, så finder vi ud af det og støtter hinanden. Så måske du bare har hunget ud med de forkerte mennesker eller ikke ku bedømme hvem der var venner og ikke var venner...
Det træls at nogle mennesker kan være sådan, jeg har mødt den slags mennesker, men jeg har intet at gøre med dem - gider simpelthen ikke spilde min tid på nogen der ikke har overskud til andre end dem selv.
P.L.U.R