Hey folkens... Sidder og keder mig lidt så jeg tænkte på at pulverisere et par motiron piller til noget hygge snif mens jeg gamer...
Tænkte på om der var nogen der havde nogle gode ideer til hvordan og hvorledes det nemmest gøres...
Min første plan var bare at vold smadrer dem med et plastik kort... Da det ikke gik fandt jeg bladet fra en hobbykniv frem og gik i krig... Det virkede men var en meget langsom proces og det gav ikke rigtig den ønskede pulverform men mere bitte små pille stykker...
Så tog jeg tænke hatten på og fandt 2 skeer frem fra skuffen, smed en pille imellem og lagde hele min kropsvægt i... Det virkede ummidelbart meget godt efter at jeg vrikkede lidt frem og tilbage i skeerne mens jeg holdt vægten på... tænkte på om der var nogen der havde en anden løsning der ville virke bedre?
Den eneste grund til jeg spørger er at jeg er lidt af en perfektionist hvad angår stoffer/weed/alkohol... Ting jeg sniffer skal være så fint som muligt, mine joints må ikke være grimme og krøllede og mine drikkevarer skal ikke være et eller andet billigt aldi sprøjt... Så det gør mig altså ikke noget hvis jeres løsning tager lidt tid så længe den bare den gør pulveret endnu finere...
På forhånd tak