Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash på ski?
Yo, folkens!

Med vinteren og en skiferie i alperne for mig og med et halvstort stash herhjemme, kom jeg til at tænke på, om ikke en af de lange dejlige ture på ski i sneen ville være fantastisk i skæv tilstand? :)

Er der nogen, der har nogle erfaringer at dele? :)

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Jeg har dog ikke prøvet at ryge inden jeg skulle stå på ski. Men kan klart anbefale at sætte sig med en lækker joint og en kold fad oppe i bjergene efter en hård og dejlig dag på ski =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Altså, tror ikke helt at man kan anbefalde dig at stå på ski i påvirket tilstand, det ville sikkert ende galt på et tidspunkt. :-D
Men det kunne da være sindssyg fedt at fyre en fed på toppen af et bjerg! :-D

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Jae, det tænkte jeg også lidt :) Det er nok ikke det sikreste at gøre, men jeg kan forestille mig, at det ville være noget nær det fedeste at fræse ned at en bred, grøn pist på ski imens man er skæv :D
Og jaer, jeg tror sku også alperne giver dig en vild rus! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det hører da med til skikulturen at ryge fede :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Tjah.. At stå på ski i påvirket tilstand, om det så er hash eller akohol, er aldrig god HR.. ;) Men må sgu indrømme at jeg altid har haft lyst til at prøve det! :D

Cannabis entusiast

Medlem

Jeg havde helt klart gjort det hvis jeg havde muligheden :D og kunne finde ud af og stå på ski tror bare det der sug i maven bliver mega nice når man kommer med en god hastighed

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hehe, når nu det gælder harm-reduction, så bør man jo egentlig sige, at hash er farligt.. Tilsætter man ski, bliver det jo med det samme en katastrofe :D
Jeg har ofte kørt på snowboard mens jeg har været påvirket, og det har været ... Helt vildt fedt, og helt vildt skræmmende på samme tid! Når man ryger hash og kører snowboard, føles det jo som om du kører 200 km/t! Hvis man ryger meget, MEGET små mængder, og er rigtig, RIGTIG god til at stå på ski/snowboard, tror jeg ikke det er noget man dør af, men jeg har alligevel et par råd;
- Vælg en pist med så få mennesker som muligt - der er ingen brug for ekstra stress
- Vær ikke aaaalt for påvirket, stille og roligt, stille og roligt..
- Hav sygesikringskortet parat, til hvis uheldet skulle være ude ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
har prøvet flere gange at ryge mig godt skæv med nogle kammerater langt oppe i alperne og så derefter stå på ski i fler timer, det gør det helt klart 10x mer fun

hvis du ik er god til ski i forvejen så er det nok ik en så god ide, men hvis du ved hvad du laver og passer på og ik ryger dig helt i hegnet så burde der ik være den store farer, men alt kan jo ske på ski, med eller uden skævert

nu kørte jeg godt nok på de sorte løjper og var rimelig god før jeg prøvede at ryge mig skæv, men syntes ik det var mere besværligt overhovedet

det er helt klart noget der skal prøves hvis man kan lide ski og skævert, good luck og behold nu de ben i 1 stykker ik :P

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hehe for mig virker det slet ikke sammen. Et par timer før, eller først når jeg er færdig med at stå på ski. Jeg tror det meget individuelt...!

Junior medlem

Geografisk sted: Lige bag dig
HR eller ej, så synes jeg, at det gør oplevelsen _SÅ_ meget federe!
Nu står jeg freestyle snowboard, dvs. kickers, rails, u name it, og det gør virkelig bare at jeg chiller 100% mere.
Giver en god afterbang, og synes helt sikkert det hører med til kulturen. - Ligesådan har jeg det på skateboard. (Ryger ikke hver gang jeg skater, da jeg selv mener det ville blive lidt for mange fede at suge i længden. - Ydermere føler jeg ikke, at jeg skal gøre det til en vane, at være skæv hver gang jeg skal ud og stå)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midt i et stort tykt BUD!
ill do it anytime anywhere sativa + snowboard is THA BOMB!!!

særiøst drenge bare vælte rundt i en nice sative high på et snowboard i alp d'heuz er konge efter kl 8 eller os 9 om aften lukker lifterne
men de har nogle mini kickers og nice rails i bunden som tager cirka 2 min at gå op og 1 min ned =) bare chille med go musik og nice sativa og
bare stille og roligt grinde lidt hist og her lige lave en 180 eller 360 ud af et kick (360 er helt klart det mest grinern jeg har prøvet mens jeg var high og på board :D

men ja husk (hjelmen) og ta det stille og roligt :)

rettelse: vil ik mene hjelm er nødvendig hvis du bare chiller rundt i bunden af en snowboard park om aften lidt high.

Medlem
Brugeravatar

Har stået på ski i mere end 10 år
Prøvede så en high sidste år på vej op i liften (rygning forbudt, men det er fri himmel xD) FEDESTE EVER.

Lidt musik i ørene ned af, sååå nice. Men glider hele vejen ned :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]