Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Overalt
Hej gutter!

Nu har jeg fulgt med i et stykke tid herinde og nu har jeg et lille spørgsmål jeg ikke helt har kunnet finde svar på.

Jeg havde tænkt på at tage amfetamin og MDMA samme aften. Jeg køber 1g amfetamin og ½g MDMA. Jeg har taget en del amfetamin i løbet af de sidste par år (dog kun i forbindelse med fester) og har prøvet MDMA 3 gange.
Min plan ville være at køre som "normalt" med amfetamin og så når det skal være helt vildt, så vil jeg snuppe lidt MDMA. Derudover kommer der også en del alkohol til.

Som jeg kan forstå, jeg fraråder de fleste at blande forskellige stoffer?
Er der noget jeg ellers skal tage specielt hensyn til?

Jeg er klar over at der skal en del væske til, samtidig med at jeg skal sørge for at blive kølet af. De 2 ting er jeg dog altid ret obs på når jeg tager stoffer.

Tillægsspørgsmål: Første gang jeg 2 MDMA indtog jeg det nasalt. De 2 andre gange har jeg indtaget nogle krystaller oralt. De gange jeg har indtaget det oralt, har jeg fået lidt kvalme. Ved i hvad det kan skyldes? Hvordan vil i dosere det, både i forhold til oral indtagelse og nasal indtagelse? Jeg er en gut på lige over 90kg og ca. 1,85 høj.

Tusind tak for et informativt forum med så mange fornuftige mennesker!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Der sker ikke noget ved, at blande de 2 stoffer. Det sidste "A" i "MDMA" står for amfetamin. Har gjort det mange gange, blandet det.
For når jeg tager mdma, har jeg en tendens til altid bare at læne mig tilbage, og ikke være aktiv. Men hvis jeg tager amfetamin sammen med, bliver jeg mere frisk. :)

Det er ikke noget jeg har forstand på som sådan, men taler bare af egen erfaring. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Lyt ikke til ChiQah!
Det lyder som en rigtig dum ide! Denne combo er neurotoxisk + amfetaminen dulmer effekten af mdma'en.
DONT DO IT!

ChiQah: du burde sætte dig ind i tingene inden, du kaster dig ud i sådan en dum combo :(

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ChiQah skrev:
Der sker ikke noget ved, at blande de 2 stoffer. Det sidste "A" i "MDMA" står for amfetamin. Har gjort det mange gange, blandet det.
For når jeg tager mdma, har jeg en tendens til altid bare at læne mig tilbage, og ikke være aktiv. Men hvis jeg tager amfetamin sammen med, bliver jeg mere frisk. :)

Det er ikke noget jeg har forstand på som sådan, men taler bare af egen erfaring. :)

Neurotoxitet er ikke et spørgsmål om erfaring, faktum er at det er en rigtigt dårlig blanding, selvom jeg selv har gjort det.

Men pas på med at konstatere at der ikke sker noget ved det, bare fordi du selv har gjort det masser af gange.

Admin
Brugeravatar

dengulesaks skrev:
Det lyder som en rigtig dum ide! Denne combo er neurotoxisk (

Ja, måske. Men hvad vil du sige med det? MDMA er neurotoksisk alene. Uden tvivl er det ikke den smarteste kombo, men det siger bare intet, at noget er neurotoksisk. Det er der sgu så mange ting, der er. Graden af neurotoksisitet er måske mere interessant. Men alligevel kommer det an på så meget med denne kombo.

Det største problem ved denne kombo er kredsløbsproblemer og overophedning.

-Jimmy Carter

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Imp skrev:
dengulesaks skrev:
Det lyder som en rigtig dum ide! Denne combo er neurotoxisk (

Ja, måske. Men hvad vil du sige med det? MDMA er neurotoksisk alene. Uden tvivl er det ikke den smarteste kombo, men det siger bare intet, at noget er neurotoksisk. Det er der sgu så mange ting, der er. Graden af neurotoksisitet er måske mere interessant. Men alligevel kommer det an på så meget med denne kombo.

Det største problem ved denne kombo er kredsløbsproblemer og overophedning.

Sry for en ringe uddybelse :oops: Det er selvfølgelig langt mere neurotoksisk når det bliver kombineret med amfetamin
Det var det jeg ville frem til.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Er ked af, at jeg kom til at konstatere, for selvfølgelig ved jeg det ikke, taler bare af egen erfaring. Men der har ikke været de stimulanser, jeg ikke har prøvet at blande.

Men undrer mig bare over, hvorfor julemix ikke er farligt så? For keta'en lammer jo en totalt, hvis man får for meget, og mdma'en er en stimulans? Ved godt det går helt over i emneskift, så sorry hvis det er upassende at spørge om her.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Julemix er også farligt.

Serotonin Syndrom
Overophedning (begge stoffer påvirker din temperatur)
blandt andet!

Til Indian Spirit røg en pige jeg kender på tysker hospital pga julemix - ustabil hjerterytme, fråde ud af munden - ingen kontakt - svag puls... Rigtig rigtig smart...

Man kan godt høre du intet ved om de stoffer du sidder og gør dig en lille smule klog på.

Burde der ikke laves sådan en Narko Håndbog der ku printes ud sådan at folk der ikke ved noget kan ha den i lomme så de lige kan checke op på om det de sidder og laver er fandens smart bare for at få en rus...
I sidste ende er folk alligevel ligeglade indtil de bliver kneppet tilbage af narkoen.

P.L.U.R

Junior medlem

Tak for svarene so far. Det er dog ærgeligt at tråden er drejet over i en diskussion om julemix.

Jeg har ikke direkte tænkt mig at blande amfetamin og mdma. Jeg ville måske starte ud med amfetamin de første par timer og derefter gå over til mdma. Ville dette være en bedre løsning?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
FuldFartPå skrev:
Jeg ville måske starte ud med amfetamin de første par timer og derefter gå over til mdma. Ville dette være en bedre løsning?

Det ville ikke være nogen god løsning, du blander det stadig i systemet.

Medlem

Ketamin sænker vist kropstemperaturen hvilket må siges at væres positivt i forhold til at reducere MDMA's giftighed.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

balle skrev:
Ketamin sænker vist kropstemperaturen hvilket må siges at væres positivt i forhold til at reducere MDMA's giftighed.

Jeg troede ellers det var når at serotonin dimserne begyndte at genoptage dopamin det blev slemt neurotoksisk..... Deraf også grunden til komboen amfetamin+mdma ikke er go.

Men tror da jeg har taget fejl med min påstand angående ketamin og kropstemperatur, synes da bare jeg altid har fået det så varmt af det... der kan man bare se.... måske der har været varmt de dage jeg har taget det.

Kan dog huske en morgen på julemix, hvor jeg stod i en kammerats have og dampede i 5-10 minutter... og det var ikke pga dans, havde det bare varmt...

P.L.U.R

Junior medlem

Jeg er lidt ærgelig over at den er kørt over på julemix nu, men så har jeg dog et spørgsmål. Er det en bedre kombo end med amfetamin+MDMA?

Jeg quoter også lige mig selv fra min første post med et spørgsmål:
Tillægsspørgsmål: Første gang jeg 2 MDMA indtog jeg det nasalt. De 2 andre gange har jeg indtaget nogle krystaller oralt. De gange jeg har indtaget det oralt, har jeg fået lidt kvalme. Ved i hvad det kan skyldes? Hvordan vil i dosere det, både i forhold til oral indtagelse og nasal indtagelse? Jeg er en gut på lige over 90kg og ca. 1,85 høj.

Hvilke andre substanser ville være bedre at blande med MDMA i så fald?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
FuldFartPå skrev:
Jeg er lidt ærgelig over at den er kørt over på julemix nu, men så har jeg dog et spørgsmål. Er det en bedre kombo end med amfetamin+MDMA?

Jeg quoter også lige mig selv fra min første post med et spørgsmål:

Hvilke andre substanser ville være bedre at blande med MDMA i så fald?

Har selv en del erfaringer med mdma både oralt og nasalt, nasalt får jeg langt fra den fede mdma effekt bare lidt eufori i forhold til hvis indtager det oralt, så der altid fuld skud på. Af hvilken grund er det du ønsker at blande det ? Skal det være en psykedelisk blanding eller bare noget druk fest ? Nu folk er inde på julemix så det jo et vidt begreb angående doseringerne hvis man ikke selv har blandet det og har altid syntes det var noget mærkeligt noget, at rende og suge julemix en hel nat for man får jo så sindsygt mange MDMA redoseringer hvilket absolut ikke er godt ! Altid afmål dine dose mdma og tag den oralt alene og så efterfølgende kan du prøve med nogen små streger ketamin, som du selvfølgelig har vejet af inden du gik i gang med at indtage mdmaen for ellers kan det hurtigt ende i noget værre noget og lad vær at eyeball ketamin godt blæst på mdma kan hurtigt være du får dig en grim oplevelse ;)

Sorry for endnu en omgang offtopic @ Julemix :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Hvorfor behøver du have noget at blande MDMA'en med?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ninjamel skrev:
Hvorfor behøver du have noget at blande MDMA'en med?

MDMA er vel kedeligt alene? Jeg kan godt følge det - mdma alene er sgu nederen i længden.

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
balle skrev:

logik der vil frem i verden

Freakaling skrev:
Jeg troede ellers det var når at serotonin dimserne begyndte at genoptage dopamin det blev slemt neurotoksisk..... Deraf også grunden til komboen amfetamin+mdma ikke er go.

serotonin neuronerne? optager ikke dopamin

Junior medlem

Det bliver en lang dag og jeg kan ikke kun køre den på MDMA. Jeg skal ikke være helt blæst hele dagen. Det er drukfest, så jeg skal ikke være fuldstændig skudt af hele tiden. Samtidigt skal der heller ikke så meget MDMA til før jeg har det vildt, så kunne være rart at have noget "mildere" til at starte ud på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enten er jeg for skæv til at forklare mig ordentilgt eller også har jeg misforstået det :(

Men er det ikke fordi et eller andet serotonin halløj begynder at genoptage dopamin på et tidspunkt som gør at mdma bliver neurotoksisk og så den øgede mængde dopamin i kraniet gør at der endnu mere at genoptage så det bliver endnu mere farligt... eller er jeg helt fucked up?

P.L.U.R

Junior medlem

Geografisk sted: Sjøbenhavn
Jeg har lige haft en tur i weekenden hvor der blev blandet mdma og amf. Det gav ikke noget ekstremt kick. Jeg kunne så godt tænke mig at høre om der er nogen der har prøvet at blande det med coke?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]