Ullabella skrev:
Ja da, det må han da selv om, men er jeg med, så forventer jeg det. Ligesom jeg forventer han deler andre ting med mig. Tror de flæste piger ville blive rimelig mobset hvis fyren kommer hjem med film, slik og røg for at sidde alene med det, fordi han ikke synes hun skal blive fed og doven.
Du kan da ikke sætte det op på den måde. At dele sin narko er da slet ikke det samme.
Hvis han deler så det helt fair, hvis han vælger det kun er hans - så må du gå ud og købe dit eget.
Forstår godt din pointe, men sys generelt man skal lade være med at være så forvent..
Hvis jeg har noget og mine kammerater ikke har til en fest deler jeg da med glæde med dem - hvis jeg føler for det. Hvis jeg fx ikke synes jeg har nok til at dele med en kammerat så beholder jeg det selv så jeg får en blæst aften i stedet for kun semi fordi jeg skulle dele.
Men synes i min omgangskreds folk er gode til at dele, og det er aldrig de samme der "nasser" på resten. Men hvis jeg ikke får noget en dag, så gider jeg ikk blive sur eller fornærmet over det. Så kan jeg ik give andre end mig selv skylden for ikke at få en rus. så måtte jeg have købt mit eget dope.
og ser det egentlig på samme måde om det er min kammerat eller en eventuel kæreste