Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Er det bare mig som synes folk kan være så belastende?
I får lige en forklaring her...

Jeg har en veninde, jeg går i klasse med, som åbenbart er meget anti-narko.. Altid rakke ned på en fordi man tager det, selvom hendes søster har næsen for langt nede i diverse poser.
Søsteren kommer også med nogle smarte kommentarer til hendes lillesøster ( min "veninde" ) om at jeg tager stoffer og bla bla bla.
Min veninde ved ikke at hendes storesøster tar stoffer, det gør jeg bare.

Igår da vi var i byen var min veninde i byen med hendes søster, og alle hendes cola ramte tøser ( som jeg desuden også kender )
Min "veninde" begyndte at stå og knævre om hvorfor jeg var på vand, og stod og kiggede op i min næse [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvorfor fanden er folk så latterlige, og hvorfor fanden skal hendes klamme søster rende rundt og spille anti-narko når hun tager 10 gange så mange stoffer som mig?!?!?!
Det kan virkelig pisse mig af...
Andre som har været udsat for det samme?

PS: Jeg var ikke på noget igår, jeg drikker altid vand, selvom jeg kun er på sprut...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Såen er mange folk, desværre!

Medlem

Hvis du ikke vil kneppe nogen af dem, hvad er problemet så helt præcist? Fuck dem.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jonas X:
Hvis du ikke vil kneppe nogen af dem, hvad er problemet så helt præcist? Fuck dem.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det kan godt være, men det er da træls folk skal være sådan...
Lad dog vær med at komme med en SÅ latterlig kommentar. Hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, synes jeg helt du skal holde mund.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Bitches make me sick... sometimes.

Just remember this: Don't give a fuck to no-one, nothing, girls, women and bitches.

Du kender selv historien med den der hash-episode, som jeg fortalte dig... Med ham min ven, som begyndte at kalde mig alle mulige ting, hvor jeg så ringede til ham og bad ham at stikke vores venskab skråt op.

Det næste der sker er, at min telefon bliver spammet med SMS-beskeder hvor han siger undskyld og beder om tilgivelse. Dem ignorerede jeg, og så begyndte han at ringe. Jeg så ham om aftenen, og der fik jeg en undskyldning face to face.

Så vær kold, skråt de bitches, ignorer hende og hendes søter, og hvis din "veninde" er en veninde, så tager hun ved lære af det... Hvis hun ikke er ligeglad, så kan hun se at der er sket en forskel, og så vil hun gøre noget ved det... hvis ikke, så har du skaffet dig af med hende.

Ellers prop 50g hash i en 5cm x 5cm-småkage, og giv den til hende.. så kan hun fandme lære at holde sin kæft [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco-Bent!:
Ja, det kan godt være, men det er da træls folk skal være sådan...
Lad dog vær med at komme med en SÅ latterlig kommentar. Hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, synes jeg helt du skal holde mund.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes, "Fuck dem." var meget konkret. Men det er da lidt kedeligt at ynke over, er det ikke? Og hvorfor irrettesætter du så ikke N|DK i stedet? Ikke at jeg synes, der er behov for det, men hans post var da endnu mindre konstruktiv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Venner der ikke respekterer dig hvor hvem du er, er ikke rigtige venner! Venner kan sige ting til dig, fx. at de synes du er langt ude - men de dropper aldrig ud, de hænger ved og er for real! Andre...hvad skal med med dem medmindre man vil kneppe dem? Fuck dem!

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Well, alle piger er jo ludere - det kommer bare an på prisen. Hehe!
Det lyder i øvrigt fornuftigt med en tår vand, når man er på druk - det kunne vi alle lære noget af! Så havde jeg nok haft det en del bedre i dag, i hvert fald. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hahah, skambidts post er nok den mest konstruktive her [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Ah, well..
Jeg kender det desværre også alt for godt, men jeg er for blank og træt til at sige andet end hvad andre siger: Fuck dem.

Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
det kan være at din veninde hele tiden bitcher fordi hun er oprindeligt bekymret for dig og ikke vil have at der sker dig noget alvorligt. det er da rart at nogen tænker på om der sker noget med en. snak med hende stille og roligt om hvorfor hun hele tiden brokker sig.

Søsteren derimod har jeg ikke meget til overs for. For mig lyder det som om hun bitcher netop fordi hun selv har snuden for langt fremme og har et problem med det. fortæl hende at du ikke gider høre på hendes pis og hun bør have sin egen ryg fri inden hun går efter andre. og prøv så at undgå hende så meget som muligt

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jonas X:
Jeg synes, "Fuck dem." var meget konkret. Men det er da lidt kedeligt at ynke over, er det ikke? Og hvorfor irrettesætter du så ikke N|DK i stedet? Ikke at jeg synes, der er behov for det, men hans post var da endnu mindre konstruktiv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

N|DK's post kunne man måske bruge til mere, men han kom med en hurtig kommentar som udtrykkede hans mening!
Dig derimod, kom med en plat og IMO bitchende mening...
Men fuck nu det, topic u know

Tror lige jeg må udbyde mig lidt med hensyn til veninden.
Jeg har gået i klasse med hende i snart 3 måneder, og hun er ikke den jeg snakker mest med. Men jeg vil stadig kalde hende en veninde, til en vis grænse.

Først, hende veninden har ikke en skid at være bekymret for. Ikke for at bitche over det du sagde, Belle [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg er nok en af de personer i Fredericia som eksperimenterer med stoffer, som tar mindst. Hvis hun vidste om hendes søster og hendes veninder. Som sagt, jeg kender dem selv og de laver ikke andet end at sniffe cola, amf osv.
Nogle gange har jeg lyst til at råbe af hende; "Tjek da lige din søsters pupiler og luk røven"
Men det ville jeg selvfølgelig ikke få noget godt ud af.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco-Bent!:
N|DK's post kunne man måske bruge til mere, men han kom med en hurtig kommentar som udtrykkede hans mening!
Dig derimod, kom med en plat og IMO bitchende mening...
<HR></BLOCKQUOTE>

Der må vi så være uenige. Jeg synes da ikke, min mening er plat? Som du kan se, deles den af adskillige andre i tråden. Og hvis min mening er bitchende, fordi jeg er uenig i, at der er et problem, så må jeg vel være en bitch. Det kan jeg sådan set godt leve med. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men tilbage til topic. Har du set, at der er blevet fællet træer på Havepladsvej!? Forfærdeligt! Engang var der mange træer, og det var super rart. Men nu er der blevet fældet en hel masse, så det ser helt bart og nøgent ud. Virkelig trist. Men min mormor kan lide Godspeed You Black Emperor! og Talk Talk. Jeg spillede Slow Riot For New Zero Kanada og Lift Yr. Skinny Fists Like Antennas To Heaven for hende. Og Laughing Stock. Hun lånte Laughing Stock. Burde lave en mix-cd til hende...

Reminder: Der kommer Being John Malkovich i aften på DR2.

Dedikeret medlem

Hmm ja, det må vi så være [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Øh nope, selvom jeg bor 100 m derfra. Men fuck da det... Admin slet lige det nederste i Jonas X post, totalt offtopic...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men tilbage til topic. Har du set, at der er blevet fællet træer på Havepladsvej!? Forfærdeligt! Engang var der mange træer, og det var super rart. Men nu er der blevet fældet en hel masse, så det ser helt bart og nøgent ud. Virkelig trist. Men min mormor kan lide Godspeed You Black Emperor! og Talk Talk. Jeg spillede Slow Riot For New Zero Kanada og Lift Yr. Skinny Fists Like Antennas To Heaven for hende. Og Laughing Stock. Hun lånte Laughing Stock. Burde lave en mix-cd til hende...

Reminder: Der kommer Being John Malkovich i aften på DR2.
<HR></BLOCKQUOTE>

Klart klart, orange, klart klart.

Mon ikke lige vi skulle holde os til emnet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Klart klart, orange, klart klart.
<HR></BLOCKQUOTE>
ROFL

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Alco: ... Fascist. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

haha, en mormor der hører gybe... har nu aldrig brudt mig så meget om det.

Medlem
Brugeravatar

jeg kender det godt, det er sgu ik mere end i sidste uge mig og nogle venner fra klassen, total anti narkomaner sad og så en film! hvor en pige spiste en masser piller, og en lam kommentar kom "tina du kunne da namt have spist dobbelt så mange! hmm.. jeg ville være ret ligeglad hvis det var personer som kendte mig, men der sad 3 andre derinde også, som jeg ik kendte, og hva fanden tror de nu ik om mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... og jeg spiser faktisk ikke piller! tsk tsk...

nogle folk har virkelig selv så lidt liv at de skal blande sig i andres åbenbart... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Tina, din nargomahn [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Tjah. Fordomme sucks.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fordomme og indbilske koncepter er rigtigt triste... Jeg håber du finder ud af noget med hende og hendes søster, for deres indbilskhed er sgu for ærgerligt.

Jeg ville gerne dele mine egne beklagelige oplevelse med folks ubehagelige tendenser, men jeg tror desværre jeg ville blive banned for det - Held og lykke!

Mange hilsner,
TiASS.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]