Freakaling skrev:
Marlove - hvor kommer du fra i landet og hvilket miljø siden du siger vi har alle muligheder i lille dk for at være lykkelige?
Er du helt sikker på du har set realiteterne i øjnene for nylig?
Jeg synes egentligt du skulle starte med at forklare hvorfor DK er sådan et lorteland. Tør dine øjne og æd en kiks og tag så vare på dit eget liv i stedet for at regne med der kommer en pædagog og socialrådgiver og samler dig op!!!
Det kunne være bedre i DK, men ift. resten er verden er vi møgforkælede og nogle klynkehoveder! Der er i verden flere 100 milioner der må sende deres børn sultne i seng hver dag. Hvad har vi at pive over! Vi bliver ulykkelige over ikke at have alle de ting vi tror vi burde have for at være lykkelige!
Jeg ved mange er ulykkelige i DK!! Jeg skrev vi havde alle muligheder for at være lykkelige, hvis vi tog bedre vare på hinanden, vores familie, venner og naboer...! Men er det samfundets skyld vi bliver dårligere og dårligere til dette og vi bliver mere og mere egoister?
Det største problem i DK er ensomhed og følsen af ikke at slå til! og det er sq et menneskligt problem og ikke et politisk! Derfor propper 300.000 danske sig med lykkepiller, drikker i ensomhed, æder benzodiasipiner, eller bruger div. andre ulovlige stoffer!
Hvad har du at brokke dig over? Bor du ikke i en tæt bolig? Spiser du dig ikke mæt hver dag? Har du ikke strøm, sanitet og varmt vand. Og en computer? Du er selv herre over din egen lykke. Gør noget ved det, hjælp andre og hjælp dig selv!