Hey folks.
Jeg har efterhånden røget med mange mennesker gennem de 3 år jeg har suget pinde. Skunk, hash, pot, hele svineriet. Derfor har jeg selvfølgelig også lagt mærke til folks præferencer, hvor det tit er skunk / hash der nærmest står som en højre- og venstrefløj. Nogle mennesker mener eksempelvis om skunk; ''uuhhadada, jeg synes man bliver sådan helt bims i låget, så kan jeg meget bedre lide hash, der er man også lidt frisk'', mens andre: ''Ahh, jeg kan bedre lide skunk end hash, jeg synes man får en bede high''.
Jeg selv nyder både hash og skunk, helst gerne en god troldmand med hele pivtøjet. Men hvorfor er det folk har så vidt forskellige meninger om skunk og hash, mht. virkningen? Er der i det hele taget en bemærkelsesværdig forskel, eller er det bare noget de skæve hovedet konstaterer efter en enkelt tur på den ene røg, hvorefter de konservativt hopper tilbage til det de startede med at ryge på?
Rent teknisk set, burde det vel bestå af præcis de samme ting (der er selvfølgelig mange faktorer der er afgørende). Hvis man eksempelvis tog en 'Ice Skunk' plante, høstede den og delte den op i 2 portioner; 1 til skunk, 1 til at lave hash på - så har du i sidste ende både skunk og hash fra samme plante - så burde slutprodukterne vel begge have samme virkning? Eller laver man slet ikke hash af skunk?
Som i kan se er jeg lidt forvirret, håber der er nogle rare sjæle der vil skære tingene ud i pap for mig