The Dude skrev:
Smid det i fryseren til det er frossen. Tager vel 3 timer.
Ahhr?
Vil nærmere tro at det er dybfrossent indenfor 5-10 minutter, selv i en plastpose med lille varmeledning - det er jo for pokker ikke mere end 1 g.
Med din nævnte indfrysningshastighed (3 timer/g)
in mente, så må jeg hellere lægge snapsen på køl, så den er klar 2. juledag
Citat:
Med mindre du selv har lavet hashen, vil jeg anbefale at du først renser det, ved at koge det hurtigt i varmt vand, og derefter checke om hashen ser mere normal ud efter det er tørret. Mange cutmidler til hash, er opløselige i vand, mens selve hashen ikke er, så du kommer ikke til at miste noget på det.
Harpiksen med THC vil da lægge sig på overfladen af kogende vand? Især i hans tilfælde med en lille klump/stor overflade, right?
Jeg synes selv at jeg har læst "en del" litteratur om hash og cannabisprodukter, men er ikke stødt på at "mange" cutmidler er vandopløselige? Kan du ikke linke udsagnet til en troværdig bog e.l.
De mest "almindelige" cutmidler er vel plantemateriale, sand/jord og/eller bivoks/indkogt gedepis? Pånær gedepis, så er de jo ikke synderligt vandopløselige?
Foruden at gøre klumpen hård ved lavere temperaturer, kan man også varme bladet på en kniv og ligge klumpen på knivbladet, for derved at gøre klumpen blødere ved højere temperaturer. Klumpen masseres ind i tobakken med det varme knivblad, akkurat som man laver et nol-mix. En (te)ske kan ligeledes anvendes etc. etc