Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSA trip
har nogle LSA frø (Hawaiian Baby Woodrose) jeg godt bare vil hygge med.

De har ligget i et stykke tid og er nervøs for at de skal blive for gamle, da jeg ikke helt ved korekt opbevaring af dem. Indtil videre ligger de mørkt og koldt, hvilket plejer at være et godt udgangspunkt... Men nogen med erfaring i opbevaring af dem, om de taber styrken med tiden?

Svar med citat  
 Titel: Re: LSA trip
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Selvfølgelig vil de tabe styrke over tid, men der skal gå meget lang tid før de slet ikke kan give nogen effekt mere (hvis det da overhovedet kan lade sig gøre) :)

Hvor lang tid har de ligget?

Svar med citat  
ummm, måske lidt over to år, tror jeg nok... var lidt omtåget i den tid, men klar nok i hovedet til at tænke jeg kunne bruge dem senere, når jeg var klaret lidt op igen hehe

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Hmm ja, to år er jo ganske lang tid, men hvis de har været bevaret som du siger, så skal der sgu nok være noget fin knald i dem stadigvæk.

Du kan jo eventuelt prøve at lave en LSA-ekstraktion.

Svar med citat  
Det har jeg også overvejet, da jeg har nogle engletrmpet også, men synes et eller andet sted at jeg godt bare vil prøve at æde dem da jeg ikke har så mange og så kunne jeg bruge engletropterne til et ekstrakt.

Ved du hvordan jeg får de rigtige alkaoider(eller hvordan det nu staves:) ud af sådan nogle, et eller logisk sted, kommer det vel ind under syre....

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Det ved jeg desværre intet om. Du kan eventuelt prøve at oprette en separat forumtråd om det :)

Svar med citat  
det er jeg nødt til at oprette en bruger for eller genaktivere min gamle, hvilket jeg ikke har ret stor interesse i.
Så holder mig til gæste bogen de få gange jeg får brug for noget herinde ;)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Spis dine LSA-frø og smid hvad end du har af den brugmansia ud. Prøv at sætte dig ind i atropin og scopolamin, læs eventuelt nogle triprapporter (Erowid, datura eller Erowid, brugmansia). Der er mange forskellige erfaringer, men dem der vejer tungest for undertegnede er dem, der melder om decideret onde trip med delirium, aggressive hallucinationer, indlæggelse og anholdelse. Fordi indholdet af de aktive alkaloider kan svinge meget, er der risiko for forgiftning (ud over delirium-tilstanden og de andre af trippet forårsagede mentale lidelser) med potentiel dødelig udgang.

Jeg siger ikke, at det sker hver gang, men for mig er det nok til, at jeg ikke engang behøver at overveje natskygger. Intet trip er den risiko værd, specielt ikke et trip der som oftest er dårligt på alle fronter og sjældent til at huske bagefter.

Svar med citat  
ok.. nu er jeg ikke helt dum men så vidt jeg ved er der ingen af de stoffer i LSA (d-lysergic acid amide), det er det de kalde Ergoline, jeg ikke har styr på.
Natskygger har jeg lidt styr på men ikke engletrompeten da jeg aldrig har kunne finde en god måde at få det gode ting ud af dem og så få som muligt af de trælse... tror også at de blot skal plantes og pryde engang jeg får en have igen ;) Der findes der andre som har været sjovere at leje med :D

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]