Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Morphin...
Junior medlem

Mojn..

Nogle der har erfaring med Contalgin, eller bare morphin... Startede med at tage dem hele, så knuste jeg dem, og nu knuser jeg dem, inden de ryger op bagi... Er der snart andre muligheder for indtag???

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har taget dem hele, aldrig prøvet at smide dem op i prutkassen.

Hvad er det du vil vide helt præcist? Bare om der er andre muligheder for at blive lam på dem?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Er lige Pt. på en blanding af oxycontin og dolol.. Jeg spiste tre dololer, sniffede en og røg en contin. (Plus et par gode joints)Har aldrig proppet noget op bagi...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg har meget erfaring med Contalgin, dog ikke lige analt. Hvad vil du da gerne vide?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan da ikke ryge oxycontin kan man?

Medlem

Jo, det kan man godt... Jeg har i hvert fald set videoer på youtube med folk der ryger OC'er på sølvpapir.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Ja, sølvpapir og sugerør. Eller i et bongmix

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Ét er at kunne - noget andet er at gøre det med et formål.

Det er som sådan ikke særlig smart at ryge piller på grund af bindemidler og lignende... Og så er det spild af narko, da du formeneligt vil få en bedre udnyttelse ved at sniffe(oxycontinerne).

Mht morfin: knuste piller opløst i vand rektalt administreret er vidst det mest effiktive, hvis man ser bort fra at skyde det intravenøst. MEN! du får din morfin som piller og piller skal under ingen omstændigheder skydes. - Og forskellen i biotilgængeligheden på rektalt og intravenøst er ikke særlig stor.

personligt er jeg ikke meget til opioder(jeg synes hash er mere spændende) - men thumbs up herfra til folk der hellere vil plugge end at skyde!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Er helt enig i at piller bestemt ikke skal ryges!
Det er pisse usundt for lungerne og jeg synes personligt selv ikke man for nogen mærkbar virkning ud af det..
Er heller ikke rigtigt med på den vogn med at sniffe piller, medmindre det fx. er nogle tabletter som SKAL optages på slimhinder..
Resoribletter tror jeg nok det hedder, ret mig hvis det er forkert..

Peace Morpheus

Medlem
Brugeravatar

"... Nu knuser jeg dem før de ryger op bagi." Er det kun mig, der er en smule forvirret over den proces? Jeg kan vel næsten regne mig frem til, at du ikk pulveriserer det, for det må da være en smule besværligt?

Medlem
Brugeravatar

Pseudo skrev:
"... Nu knuser jeg dem før de ryger op bagi." Er det kun mig, der er en smule forvirret over den proces? Jeg kan vel næsten regne mig frem til, at du ikk pulveriserer det, for det må da være en smule besværligt?

At tage dem rektalt er vel ikke optimalt medmindre man blander op med/opløser i vand?
Mener ikke at den del af tarmen vil optage stoffet særlig godt hvis det er tørt. Slf. får man en virkning, men det lyder da lidt som spild af stoffet.
Selv ville jeg smide pillepulveret i en gelatinekapsel og sluge det hvis jeg absolut ville have det til at virke hurtigere og kortere end i oprindelig form.

Medlem
Brugeravatar

Pseudo skrev:

Ja, jeg lurede også lige lidt på dén der.

Måske knuser han dem og så putter pulveret i nogle let opløselige kapsler inden de plugges, er nok mit bedste gæt.

Insane psychedelia user!

Nej, man knuser pillerne og blandet op med lidt lunkent vand. Så suger man vandet op i en pumpe og sprøjter op i anus. Sådan har jeg i hvert fald gjort flere gange med contalgin.. Og det virker. ;)

Medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
Nej, man knuser pillerne og blandet op med lidt lunkent vand. Så suger man vandet op i en pumpe og sprøjter op i anus. Sådan har jeg i hvert fald gjort flere gange med contalgin.. Og det virker. ;)

Haha, ja, så giver det fint mening. Hvor hurtigt virker det så i forhold til den "normale" administrationsrute?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]