Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Obama: Jep, der er de tests lavet af PharmChem i '73, og så de lidt nyere foretaget af DEA i 2003. Det er dog ikke specielt nye undersøgelser. Det kunne være interessant med aktuelle tests.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Ja, der er ikke mange dealere der kan stå inde for hvad de siger. Har kun mødt én som kunne stå inde for hvad han sagde, det var dog også svært at få lokket de gode ud af ham, det var han ikke så glad for, dem ville han gerne beholde til sig selv. Hehe.

Desværre er han ikke aktiv længere. Trist.

Medlem
Brugeravatar

Rhp jeg forstår ikke hvorfor du siger at mærker generelt er svage, De sidste mange mange mærker jeg og min omgangskreds er stødt på tager fejler intet styrkemæssigt.
Mit råd er aldrig undervuder mærker til du har prøvet dem.

Medlem

Tak for svarene allesammen. Vi starter bare ud med at tage et halvt hver og se hvad der sker.

Men vurderer I at mærket burde kunne holde frem til sommer uden problemer?

Medlem

Det er et godt spørgsmål, jeg har ikke selv prøvet at opbevare det så længe, men har kendskab til andre der har haft opbevaret LSD i 3-4 måneder uden problemer. Altså hvor der stadig var fin virkning bagefter.

De har haft det opbevaret tørt, mørkt og koldt - gerne i en pose i fryseren.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Det burde ikke være noget problem at opbevare det til sommer. Som nævnt før, så opbevar det koldt, tørt og mørkt. Så burde det kunne holde sig i et godt stykke tid uden at miste nogen mærkbar effekt.

Medlem

Glimrende... Den med at det skal opbevares tørt er dog lidt et problem måske... Hvor vigtigt er dét? :-)

Medlem

kunne aldrig finde på at ligge dem i fryseren, hurtigt skiftende tempereture skaber kondens og det tror jeg ikke de har godt af.
ug betyder 1/1000000 g så tror et eller andet sted fugt godt kan foringe mærker en hel del.
noget af den beste viden der er at hente om lsd kommer fra albert hoffmans egne undersøgelser, 25ug skulle være den nok til at trippe på og jeg syns derfor helt bestemt at det er værd at starte med 1/2 eller 1/4 hvis det er første gang du skal prøve det.

desuden er det vigtigt du tager dem under de rigtige omstændighedder, lad være med at intage andre former for stoffer eller alc før du intager syre, lsd får dig ikke aftomatisk til at få det bedre som feks kokain som øger dopamin neveuet i din hjene og derved giver dig et happi boost, jeg kan kun tale af egen erfaring når jeg siger at det gange de følelser du i forvejen har med ja, nogle gange 100000000000 det vil sige hvis du sidder et nederen sted og har nederen på og så tager lsd så er der dømt BAAD TRIP!
det er derfor heller ikke altid mængen der bestemmer hvor meget du kommer til at trippe men hvordan dit mind setup er..
den gang jeg selv var UTROLIG glad for det havde jeg det med kun at kunne komme rigtig ind i syre verdenen en gang imellem men det var tilgængælde så også en helt vild farverig og sjov verden.
jeg ved ikk hvad du forventer at opleve men jeg tog selv 1/2 mærke første gang jeg prøvede og så lå jeg ellers i min seng og trippede i 6-8 timer(tid er sku nogen underligt noget når man er på syre)

ang styrke har jeg selv kun haft en enkel men meget pålidelig pusher, hoffman år 2000 lå vist på 200-220 men de ark som syren er blevet påført(man dyper dem gerne i et kar) er nogen man køber online så forskellige producenter kan meget vel lave de samme slags mærker i forskellige styrker.
min pusher fik dem fra nogen der selv kørte i bil til holland og hentede dem på et lab, fik feks nogle der bare var helt hvide på et tidspunkt og de svingede fra ca. 180-440.

hvis du gerne vil have noget ordelig viden om det er du simpelhen nød til selv at undersøge det i stedet for at spøre andre.. har selv læst mega meget om bland andet lsd(lsd-25) og har syntes det har været meget fasinerende så jeg kun kun råde folk til at komme igang.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Min erfaring siger at man ikke altid kan stole på at der er samme dosis i mærkene bare fordi de har det samme tryk på...

Jeg har flere gange oplevet at jeg købt nogen med ens logoer på både i København, Odense og i Frederikshavn, hvor det ikke bestemt ikke var den samme styrke! Det samme gælder mdma piller og alle de andre piller, det kan godt være at de hedder/bliver kaldt blå armani eller noget andet fint men det er ikke din garanti for at det er det samme der er i...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Hvis folk spørger efter en "styrke" så får de et svar der er baseret på rygter og hvad folk går og praler med .. Sådan har det altid været med mindre man er sygeligt tæt på en af Hoffmann's beskyttede engle ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Saltbomben skrev:
I kunne evt. tage mærket, så comeup var lige omrking solopgang en Søndag?

For at hijacke topic en smule;

Ved godt at mærkers styrke er meget forskellige, men når folk snakker om at prøve syre for første gang, bliver de for det meste tilrådet til at ligge ud med et halvt mærke, men hvorfor aldrig et kvart, eller en tredjedel af et mærke?
Er dosen simpelthen for lille til at det er "værd" at tage så, eller hvad?
Får man overhovedet en idé om hvad syre er på så små mængder?

Jeg har hørt om ret voldsomme oplevelser på kun ½ mærke, og da jeg aldrig har prøvet andet end hash, og diverse stimulanter og downers, ville jeg måske være mere tryg ved en lavere dosis.
Ville helst ligge ud med LSD, da 2cb, svampe og LSA ikke tiltaler mig i samme grad som syre.

Jeg tror de fleste ville kunne klarer et halvt mærke Det plejer at være ret håndterligt. Og som de andre snakker om så ligger mærker generelt under de 100mic Så det er ikke en særligt høj dosis. Mener at threshold er på 20mic men skal ikkel ige gøre mig klog på det og gider sgu ikke finde det lige nu. Men må da indrømme at jeg har fået mærker i danmark som har virkert fint selvom jeg kun tog et halvt. Nogen af mine venner startede med et kvart, mere fordi der ikke var mere. De kunne da godt mærke det.. meeeeen.. Det var vidst ret stille og roligt.

Medlem
Brugeravatar

Glæder mig til min egen (næste) mulighed for at smage 2 mærker. Sidst jeg gjorde det, formåede jeg desværre at "svine" oplevelsen lidt for meget til med andre kemikalier, så kan dårligt huske hvor vildt det var :)

Men tror det er svært at svare på mærkers styrke. Medmindre du har en prøvekanin, er det eneste du kan stole på din egen/andres erfaring med syre + det de opleveler på pågælende mærke.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@quad: Lad nu være med at starte med to mærker, hvis ikke det er nogle du selv har prøvet før. Det er jo lidt essensen af den her tråd.

Medlem
Brugeravatar

@noname: udtrykte mig åbenbart ikke klart nok. har prøvet 2 af samme slags før + jeg blandede med andre ting (hvilket jeg fortryder lidt) - derfor siger jeg at jeg glæder mig til at prøve 2 uden at blande med stimulanser (som imo kan være ret destruktive for en god psykedelisk koger).

Opfordrer desuden ikke folk til at starte med to. Det er jo mere eller mindre standard at råde folk til 1/4-1/2, når man ikke kender dem, så det gør jeg selvfølgelig også ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tjek, men så happy tripping, når du kommer dertil :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]