Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Markedet for Clairvoyant er stort og mangfoldigt, og der er både fidusmagere, selvhøjtidelige "spirituelle" egoer, og så dem der virkelig kan få det til at rykke. Sådan er det i øvrigt også med psykologer generelt. Hovedregelen er at man altid skal mærke efter i sig selv, om det føles rigtigt, og aldrig bare give sig over i blind tillid.

Hilsen Fanny

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Opioten skrev:

Du lider helt sikkert af generaliseret angst og depression, men det er der så mange andre der gør og man kan sagtens leve med det. Jeg fik det også af at ryge hash blandet med forskellige stimulanser og har haft det i ca. 4 år nu.

Det er godt nok et vildt skud fra hoften. Det er svært at diagnosticere og endnu sværere over internettet. Derfor synes jeg du skal være ret forsigtig med at komme med bud, med mindre du virkelig har styr på det du laver. Jeg er desuden uenig i din diagnosticering. Jeg tror ikke trådstarter har brug for alt for mange spekulationer og "bolde i luften" lige nu, så jeg undlader at diskutere diagnostiske kriterier (med mindre trådstarter selvfølgelig giver udtryk for noget andet).

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

hey, jeg har nu hvade Hos en Clairvoyant her i dag, kæft jeg har skræmt da vi første begyndt, og hun ellers gik i gang med a rense min krop, hun sagde hun kunne mærke eller se ind i min krop, jeg var blevet tabt eller sådan noget, efterladt, hun kunne bare se at jeg var helt sort inde i af mørke, jja jeg bekalger men kan sgu ikke huske alt, fordi jeg havde godt nok nøjeren på, kunne mærke alt det dårlige suse ud af mig, og blive fyldt op med nyt godt lys, Det lyder nok dumt, jeg trode heller ikke så meget på sådan noget, men nå man mærker det på egen Krop og Oplever alt det som sker, såå ser man det hele på et ny måde, jeg sidder nu her og har det skidt godt! uden negative tanker dårlige fornemmelser, nå jeg sidder og tænker på, skal jeg lige drikke en bajer? lige ryge et bonghoved ( som jeg dog aldrig vil igen) eller skal jeg træne og spise en Proteinbar osv, plejed jeg at få negative tanker om det, Nu er der intet negativt Omkring det, alt er bare godt ;) men stadig mere der skal arbejdes med det klart,

Men jeg vil sige tak til ALLE! der har skrevet i min tråd, alle som har støtte mig give godt råd osv,

jeg vil starte mit liv på ny, glemme mit gamle liv, starte på et ny og gøre en masse posetivt og Hjælpe andre og respekter alle mennesker ;) tak jer fra, i gav mig sparket

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder til at du fik en god oplevelse hos den Clairvoyante. Når vi mærker efter i vores indre, med alle de følelser der ligger i vores krop, så er det ikke ualmindeligt, at man oplever det visuelt, og ser lys og farver, evt. visioner og minder, der kan være "lagret" i vores organer. Du skal bare give det lov til at flyde. Din opmærksomhed er faktisk det lys du taler om, så når noget er mørkt, er det fordi det har været gemt væk i angst og fortrængning. Fyld din krop med lys, dvs. bevidsthed, og tillad dig at mærke alle dine følelser.
Håber det giver dig en mulighed for at starte på en frisk igen!

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg sys ikke du skal glemme dine tanker, men derimod arbejde med dem.

Det er godt at læse at du prøver at gøre noget for at få det bedre, for så skal du nok få det!
Måske har du opført dig som en idiot før i tiden - og nu bebrejder du dig selv for den tid.

Jeg er sikker på at du nok skal klare det, for du lyder som om at du gerne vil, og det lyder som om at du ikke længere er denne pisse irriterende type, men faktisk en fin fyr, som bare har været ude på et siddespor.

Held og lykke til dig - og hold dig for guds skyld fra alt hvad der hedder stoffer! :)

Keep going!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]