hey, jeg har nu hvade Hos en Clairvoyant her i dag, kæft jeg har skræmt da vi første begyndt, og hun ellers gik i gang med a rense min krop, hun sagde hun kunne mærke eller se ind i min krop, jeg var blevet tabt eller sådan noget, efterladt, hun kunne bare se at jeg var helt sort inde i af mørke, jja jeg bekalger men kan sgu ikke huske alt, fordi jeg havde godt nok nøjeren på, kunne mærke alt det dårlige suse ud af mig, og blive fyldt op med nyt godt lys, Det lyder nok dumt, jeg trode heller ikke så meget på sådan noget, men nå man mærker det på egen Krop og Oplever alt det som sker, såå ser man det hele på et ny måde, jeg sidder nu her og har det skidt godt! uden negative tanker dårlige fornemmelser, nå jeg sidder og tænker på, skal jeg lige drikke en bajer? lige ryge et bonghoved ( som jeg dog aldrig vil igen) eller skal jeg træne og spise en Proteinbar osv, plejed jeg at få negative tanker om det, Nu er der intet negativt Omkring det, alt er bare godt

men stadig mere der skal arbejdes med det klart,
Men jeg vil sige tak til ALLE! der har skrevet i min tråd, alle som har støtte mig give godt råd osv,
jeg vil starte mit liv på ny, glemme mit gamle liv, starte på et ny og gøre en masse posetivt og Hjælpe andre og respekter alle mennesker

tak jer fra, i gav mig sparket