Hej venner.
Jeg har et spørgsmål: Som I ved, så virker et stof altid stærkere eller anderledes, når man indtager det for første gange. Et godt eksempel er, at første gang, jeg tog Ritalin (de orange på 40mg) følte jeg, at jeg havde drukket 3 bajere. Underligt.
Således forholder det sig dog ikke længere. Når jeg tager dem, får jeg den stimulerende følelse. Den er ikke så stærk som amfetamin, og slet ikke så stærk som kokain, men afgjort mærkbar. Faktisk er jeg vild med den, fordi den er subtil nok til, at man kan opholde sig blandt andre uden at blive opdaget (as far as I know

; jeg var måske LIGE lovlig social, hvilket er noget af en afvigelse fra min normale personlighed.)
Anyway, er det normalt at føle sig lidt nede når rusen er ved at forsvinde? Jeg var langt fra deprimeret, men jeg følte mig bare træt og ikke i humør til at foretage mig noget rigtigt. Jeg gad ikke være sammen med venner. Jeg kender fra amfetamin, at dagen efter er et helvede (serotoninmangel?), men er grunden den samme ved Ritalin?
Spørgsmål nummer to: Er der en idé i at blande benzodiazepiner og ritalin? Jeg spørger, fordi dengang, jeg blandede kokain og heroin (i en kanyle - noget, jeg ikke gør igen, so please don't lecture me), føltes det faktisk temmelig godt. Især fordi jeg ikke havde trang til at tage mere kokain da rusen forsvandt, og det kan jo kun attributeres til heroinen.
Med venlig hilsen Inkvo150. Stay safe and possibly sober