groza skrev:
Tror desværre ikke der er så meget at gøre. Dololer er noget lumsk stads, man bliver drænet i knolden efter nogle dage på det med høje doser.
Min erfaring er at hvis man kan "nøjes" med at bruge dololerne max 4 dage i træk og holde mindst 3 dages pause, så får man det meget bedre mentalt/følelsesmessigt, men det er ikke sikkert at du kan gøre det med så kraftige smerter.
Husk sund og varieret kost, evt. med vitamintilskud af B6 og C vitamin.
pt sådan som de udskriver smertestillende kan jeg ikke undgå at tage dolol hver dag, ikke alle dage der ender op på en høj dosis men ofte, i mit hoved er 400mg (ca 40g morfin) jo ingen ting, i forhold til man sammen ligner det med oxynorm der var jeg oppe på 80mg (tror det skulle svare til omkring 150-180mg morfin i styrke) i døgnet for bare en månedes tid siden. Billedet hos mig ændre sig hurtigt, hvilket er befriende og skræmmende. Man ved aldrig hvornår næste "anfald" ligger på lur. Hader ikke at have den rette medicin hjemme hvis uheldet er ude.
Jeg prøver at skærer ned på dem, føler ikke jeg for nogen følelsesmæssig rus af at tage dem overhovedet, jeg hader bare den der kvasthed om morgen.
Tror lægerne er ved at fatte jeg skal tjekkes i hoved og røv (haha) lige nu er de dog mest bekymret for min mave/tarm det der mavesår har det ikke helt for godt. Vitaminerne fejler intet, er stort set sund og rask viste de sidste blodprøver, så jeg tænker ikke som sådan over det. Sund mad, - well mad går jeg op i er sundt, men hvem kan holde sig fra marcipan i juletiden