"Jeg kan alle mulige andre ting oveni det og jeg duer til det.... Men her er det ikke systemet der siger jeg ikke duer til det - de siger jeg duer til det, jeg siger jeg duer til det... problemet er at det ikke virker i længden fordi jeg ikke kan klare det overstimulering jeg bliver udsat for når jeg skal være sammen med mennesker konstant i stedet for den periodiske kontakt jeg kan overkomme uden at miste mig selv og kontrollen. "
Hvis det ikke virker i længden, så duer det heller ikke.... Det er lige det jeg prøver at forklare lidt til.
Det jeg mener med at komunens "tests" flopper. De får gjort alt forarbejde, med div analyser, men retter sig ikke efter konklutionerne som bliver lavet fuldt ud. Kun den del af det der siger det der passer dem.
Så som at du har de evner og derfor skal du bruge dem. Men de kikker ikke efter hvad der skal til for at man kan i længden.
Du er heldig, du kan klare et helt år, jeg kan klare 3 måneder med en 37 timers uge, så går jeg ned...
Så jo man kan godt, men bare ikke på normale vilkår og det er der man bliver kørt på af systemet og det jeg kan se også er sket for dig.
Nej, jeg har ikke trykket linket da jeg kender den organision og har hørt om den før. Jeg er over 30 så det er ikke der jeg passer ind hellere

Jeg prøver og læse det du skriver og at forstå det, men du har ret i at jeg ikke fanger det hele, har et per problemer med konsetrations evnen

og med at læse, så der sker et par smuttere, hvilket jeg håber du kan finde forståelse for.
Og ja, vi har da nok hver sin virkelighed, men det betyder ikke at man ikke kan sætte sig ind i den andens, blot at der skal nogle flere forklaringer/snak til før man er samme sted. Men ellers tror jeg at der er mange ligheder med selve måden man bliver behandlet i systemet, men i det at man har forskællige personligheder, er der så også forskællige oplevelser af hvordan det er.