Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa derude.
Jeg har efterhånden røget hash/skunk hver dag i 10 måneder. Jeg har haft pauser undervejs osv.
Her for ikke mere end 1 - 2 uger siden, begyndte jeg at ryge igen efter en 3 ugers pause. Jeg blev rigtig godt skæv i starten, men kan simpelthen ikke blive ordentlig skæv mere. Jeg kan godt mærke, at jeg er påvirket når det er, men det er slet slet ikke på samme måde som jeg plejer. Dette er ikke rigtig et problem jeg har haft før, måske der er nogen der kan svare mig på det?

På forhånd tak. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det skyldes nok tolerance, hold en længere pause.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan også prøve at variere dine ryge metoder/redskaber og den hash du ryger.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den Sjællandske Vestkyst
Hay MikeM !

jeg er selv ryger og har røget en hel del og jeg kender ganske udemærket dit "problem" :)
det har selvfølgeligt en del at gøre, med din krop og dens opbygning af resistens over for det du ryger .
den eneste 100% løsning, du kan fortage dig, er at tage længere pauser.. men .. det er jo ikke rigtigt liiiige det man har lyst til når man er inde i en ryge periode hehe .

istedet kan vi godt "snyde" hvores resistens lidt ..
jeg ville forslå dig, at når du erhverver dig en ny portion røg .. at du istedet for at vælge feks 10 g af den samme slags skunk .. så vælg 3 X 3,3 g af 3 forskellige sorter , og så skift imellem dem fra joint til joint fra hoved til hoved etc. :)
denne metode syntes jeg, og dem jeg omgås, er en go "resistance killer" :)
personligt kan jeg også godt have flere problemer med at blive ordentligt skæv sidst på aftenen, hvis jeg har startet meget tidligt på dagen med at ryge .. men damn .. en stor kop morgen kaffe og en god dans med Mary og Anna er sku' svær altid at modstå !

håber mit perspektiv kan hjælpe dig lidt måske :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]