Hej Psychedelia, det er dejligt at se at der er andre mennesker der går ind for Psychedelika, for har i et par år kæmpet en kamp mod både systemet og familien jeg ikke har kunnet vinde.
Jeg er en ung gut i midt i 20érne, og har siden jeg var teenager været facineret af bevisthedsændrene stoffer, og da da jeg blev 18 røg jeg min første joint. Det var dog ikke lige noget for mig, jeg syntes jeg blev ubehageligt svimmel af canabis, så jeg stoppede hurtigt igen. I en tid prøvede jeg ikke noget udover alkohol, som heller ikke rigtigt tiltaller mig, men elskede det sociale liv med mine venner, og den accept jeg fik for at være en del af gruppen, en accept jeg kun ville kunne få med lovlige rusmidler, det er gennem årende blevet til nogle vilde byture. Men desværre har jeg ingen accept fundet i psychedelika.
Da jeg så blev 21 fik jeg fat i noget salvia Divinorum, som skulle vise sig at være et "gateway drug" til mit nuværende brug af psychedelika. Selvom det edenlig bare var noget jeg ville prøve én gang, så blev jeg noget så grusomt positivt overrasket, en dag jeg var alene hjemme(jeg boede stadig hjemme ved de gamle) satte jeg mig ud på min græsplæne, og tog et ordenligt hiv fra en bong jeg havde købt på Christiania. Det var i det øjeblik jeg blev forelsket i Entheogener og andet Psychedelika, den åndelignene oplevelse jeg fik med Salvia, og sidenhen med andre substanser, følelsen af lykke, og ikke mindst de smukke rejser ind i mit sind jeg har oplevet, og alle de glade ansigter jeg har set, jeg faldt pladask for dem, slevom jeg ikke er religiøs, så er jeg blevet overbevist om at der er mere mellem himmel og jord. siden da har jeg tager forskellige Entheogener cirka 2 gange om måneden.
Nu er der gået et par år, jeg har formået at leve et "normalt" liv, jeg passer mit arbejde, mine venner og min familie, intet at klage over der, jeg har aldrig gjort noget ulovligt, udover at have min interesse, og mit indtag af psychedelika, men her i foråret 2010 opdagede min Mor en af mine Bongér på et besøg hjemme ved mig. Hun forlangte at jeg stoppede med at ryge hash, det er nok det hun troede jeg røg=P men det var jo min salvia Bong. Siden da har politiet været på besøg 2 gange hjemme hos mig, de fant kun lidt salvia, heldigvis kunne de ikke genkende at et var en salvia divinorum der stod i min vindueskarm. de gav mig en advarsel og truede de med at sende mig på afvænning, derudover krævede min familie at jeg holder mig fra psychedelika og Entheogener, de siger det er MEGET MEGET farligt(jeg har dog aldrig oplevet noget særligt slemt med mine stoffer, kun tæmmermænds agtige symptomer dagen derpå, samt en snert noia fra tid til anden. Men min familie ville ikke have noget med mig at gøre hvis jeg fortsatte mit "misbrug".
Jeg vil gerne gøre min familie glad, jeg elsker dem, så jeg er stoppet med at indtage psychedelika. Men jeg føler mig uretfærdigt behandlet, jeg holdt min passion hemmelig, fordi jeg ved den er kontroversiel og delvist ulovlig i Danmark. Jeg har i stor grad prøvet at skaffe mine ting uden for rocker milijøet og har groet mine egne kaktusser og planter til mit eget forbrug, samt købt ind på internettet for at undgå at støtte dem. Jeg er kort sagt harmløs, jeg kan kun skade mig slev, alligevel får politiet mig til at føle mig beskidt, lidt ligesom en Pedofil, de siger begge dele er slemt, de siger misbrug er misbrug, men at det i dette tilfælde er mig der bliver fucked i røven ...de vil ikke acceptere mig for den jeg er, og næste gang bliver det brummen sagde de.
Jeg føler mig som en diskremineret minoritet. Hvad skal jeg gøre, er der ikke en måde jeg kan bekæmpe dem på? foreninger, hjemmesider, love? Eller skal jeg bare holde mig fra én af de ting jeg holder allermest af? Jeg elsker min familie, men jeg er et voksent menneske, og har el også lidt Say so? Jeg ved godt min interesse er ulovlig, men den er også noget af det smukkeste jeg nogensinde har oplevet.
Håber det går jer bedre end mig, Hilsen Mr lonely
|