Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kodein DAK
Medlem
Brugeravatar

Haløjsa allesammen :rocking:
Jeg har lige erhvervet mig 100 kodein dak 25mg piller.
Efter at have researched en del har jeg fundet ud af at man skulle op på omkring 300 mg for at få en god virkning.
Prøvede i forgårs at spise 5 af dem (125mg) og ryge en skunk pind. Det eneste jeg kunne mærke, ud over den normale skunk virkning, var at jeg følte som om "jeg ikke kunne trække vejret ordenligt" Hvilken dog var lidt creepy.
Nå... Er villig til at prøve igen her i aften, syntes bare at 12 piller ser lidt sygt ud at sluge(lidt alá "selvmordsagtigt") hehe. Ville bare lige spørge herinde om jeg havde misforstået noget ved det, om der er nogle farer, eller om jeg bare skal gå med det. Er det en god idé at fyre en fed samtidig med kodeinen når man er oppe i denne dosis ? Vejer 60 kg hvis det er til nogen hjælp hehe :-)
Ps. Hvilken "rus/effekt" vil jeg kunne forvente af kodeinen her? Har læst mange steder at stor eufori opstår. Er det lidt ligesom lykkefølelsen ved et rigtig godt lsa/d trip eller ?
På forhånd tak for svar og go jul allesammen :-D
PPS, hvis man æder 300 mg ved en 10 tiden om aftenen, ville man så kunne komme på arbejde dagen efter ? :-D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ville fraråde dig at prøve igen, at du føler dit ånderæt bliver påvirket, kunne tyde på en alvorlig reaktionen på kodeinen.
Jeg kan ikke tåle kodein, men mange andre former for smertestillende.
Hvis du vælger at prøve igen. Burde du måske prøve samme dosis eller lavere og uden rygeren for at finde frem til om du overhovedet kan tåle kodein.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
125 mg kodein er rigeligt til jeg føler mig godt lam og vil bestemt fraråde dig at tage så meget som 300 mg der faktisk er ved at være max grænsen for hvad der virker af kodein doser... så hvis du ikke følte dig andet end dårlig af 126 mg ville jeg også fraråde dig at tage mere

Medlem
Brugeravatar

Ok ? :O
Har bare læst flere posts herinde hvor folk siger at små doser slet ikke virker, og at de første gange det virkede på folk var vedd 300 mg.
Det med vejtrækningen, tror jeg bare var noget skunken gjorde jeg ligesom "trippede" over ;)

Medlem
Brugeravatar

thisisright skrev:
Ok ? :O
Har bare læst flere posts herinde hvor folk siger at små doser slet ikke virker, og at de første gange det virkede på folk var vedd 300 mg.
Det med vejtrækningen, tror jeg bare var noget skunken gjorde jeg ligesom "trippede" over ;)

Lad mig omformulere, tør du tage chancen igen? Kodein gør jeg ryger en tur på hospitalet fordi min krop nærmest går i choktilstand, starter ud med kvalme kort tid efter svimmel, derefter mister jeg kontrol over åndedrættet. Det er ikke for at skræmme men oplyse, det er ikke alle som kan tåle kodien måske skulle du finde ud af det først?

300mg er en lidt stor dosis i mit hoved hvis det er første gangs forsøg, kender flere som for en fin rus ud af 100-175mg. Men er du vant til smertestillende? I teorien skulle 300mg kodein svare til 30mg morfin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Opiate_comparison

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
teorien holder ikke helt stik jeg får ikke en skid ud af 30 mg morfin... men bare 180 mg kodein gør mig vold lam...

Medlem
Brugeravatar

hyene skrev:
teorien holder ikke helt stik jeg får ikke en skid ud af 30 mg morfin... men bare 180 mg kodein gør mig vold lam...

Skrev også bare teorien, de virker jo på en anden måde, jeg for selv intet ud af 30mg morfin "dakpillerne" men (generalt også bare ubehag) så holder mig til dolol (ret høje doser) oxynorm/oxycotin/subertex og fentanyl evt i sammenblanding med andre almindelige smertestillende (Nsaid) - er smertepatient...
men kodien er et no-go hos mig desværre:/

Der skal en del til at give mig en rus, indtil sidst jeg prøvede noget fentanyl rektalt, der var den "normale" dosis dog. Men lige pludselig nok til min krop ville af med det, og jeg fik mit livs rus. Underligt hvordan det virker nogen gange.... :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]