Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Der findes jo masser af legale muligheder for at skrue ned for nerverne uden negative konsekvenser for dit helbred.

Baldrian og Kava Kava virker uhyre effektivt for mig til at tage nerverne af når jeg skal noget vigtigt og føler mig nervøs/kørt op. Jeg bliver afslappet i kroppen, har lettere ved at koncentrere mig og bliver mere åben.

Tjek dine muligheder ud før du foretager dig noget dumt - som at tage amf første skoledag. :)

Junior medlem

Link skrev:

Du kan også tjekke: www.læratscore.dk

Junior medlem
Brugeravatar

¨The game er bare en bog. Det er mere en historie end en score-guide. Samme forfatter har lavet en guide som fortæller dig hvordan du scorer på 27 dag.
Tjek Desuden magic-bullet i samme sammenhængen. Det er også en bog.

Det var et mindre sidespring, vi er alle spændte på at hører hvordan det gik! Hvis du har haft første skoledag that is.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
eedeolla skrev:
Jeg vil lige henvise til en scene i filmen Trainspotting, hvor det tydeligt og klart viser hvad der sker hvis du tage speed før du tager til en jobsamtale, første skoledag, what ever:

Ja selv om det kun er idioter der ville opføre sig sådan på lidt speed, er det en rigtig sjov scene :)
Men ja, den viser lidt overdrevet hvorfor det ikke er skide smart..( men overdrivelse fremmer jo forståelse ) og vildleder den ;)
speed /amf gør dig jo ikke til et bedre menneske.

Måske tør du noget mere, og måske tør du at tale med flere, men chancen for du siger noget snot dumt og blæst er der jo også.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fedt at høre hvor meget du har udviklet dig i en positiv retning i løbet af få måneder :D

Kan anbefale at du fokuserer på inner game (selvværd) og RSD i starten.

Junior medlem

Dum ide at tage amfetamin første skoledag. og dum ide at tage i det hele taget. Jeg var også den generte dreng før jeg tog amfetamin, og nu er jeg paranoid, og høre stemmer oppe i mit hoved, efter jeg fik en psykose.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
skinboy skrev:
Dum ide at tage amfetamin første skoledag. og dum ide at tage i det hele taget. Jeg var også den generte dreng før jeg tog amfetamin, og nu er jeg paranoid, og høre stemmer oppe i mit hoved, efter jeg fik en psykose.

Yes, det er også en dum ide at køre i bil (jeg kender en, der engang kørte galt), at ride på heste (kender en, der engang brækkede ryggen i en rideulykke), at svømme (kendte en, der druknede engang) osv. Bare fordi det sker for nogle er det ikke en garanti for, at det sker for andre, ej heller er det noget vildt argument for, at andre skal lade være. Man skal der i mod tænke sig om, og overveje, hvad man har gang i, for at minimere risikoen for, at det går galt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]