Tak for svaret TATP:wink: for gav mig en anden ide - når min pusher (kammerat

) sidst på måneden siger til mig "at det er det samme som sidst" og jeg så småt overvejer at det skyldes at han blander mere i for at dække over tja for meget fest i månedens løb - vil jeg så ikke kunne bevise det ved hjælp af ph måling af lavet først på måneden og sidst på måneden hvor jeg tilsætter samme mængde vand og samme mængde stof og så ser om ph har ændret sig 0.2 eller mere?
Jeg vil mene at ph vil ændre sig alt efter hvor meget cut der er kommet i medmindre cuttet har samme ph-værdi hm skriver lige videre efter google som siger druesukker er neutral dvs ph 7 og kender jeg ham ret vil han bruge det pga billigt og svært og spore med mindre jeg har ret mht min ide..?
Det er dog et spørgsmål om amfetamin ændre surheds grad ved og ligge nogen siger at det bliver dårligere virknings mæssigt - så måske kemiske proccesor temp og iltning eller hvad ved jeg får amfetaminen til og ændre ph og styrke.
Så det bliver måske svært og bruge ph ideen her.
Hvor imod Meth skulle ikke være særlig følsom over fx opbavaring ved stue temperatur, imens andet "alm amfetamin" eller hvad det er ofte skal ligge i fryseren for ikke tabe i vægt og styrke. Samt stryken af denne gør den langt mere interessant at give et ordetlig drys druesukker ekstra som vil forhøje ph.
Grunden til indlaget og tidspunktet det er skrevet på er at min "kammerat" igen har fået nye forsyninger som skulle komme fra samme sted som før og være det samme - men fuck det sparker røv ret belastende når jeg skulle have sovet for tre timer siden - truxalerne er ved og virke men øv at jeg sådan blev ramt - vil sku gerne finde ud hvordan jeg undgår dette frem over.
Nr 1. find en ny kammerat, men jeg vil sku være sikker jeg vil ikke ødelæge noget som kan blive til et venskab pga uvidenhed om emnet og manglende forståelse for kemi i almindlighed så derfor den her semi rodede tråd - men ville smede imen jernet er varmt og mit fokus rette mod det konkrete problem.
Håber jeg fik gjord mig forståeligtrods tilstand og manglende kemi viden - ser frem til svar