Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 10:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Konstant høj
Hey, psychedelia

Jeg har i de sidste dage (en uges tid eller mere måske) gået og følt mig høj, som hvis jeg havde røget en lille pot-fed... Jeg har ikke røget noget som helst (udover smøger) siden lige før juleaften, og jeg har hørt, at efter regelmæssigt forbrug kan man opleve at føle sig høj uden at have røget når man stopper.
Hvad ikke hjælper på det hele er det, at jeg netop har fået briller, og indtil i dag har jeg af samme grund ikke kunnet skelne mellem afstande, der var længere end 2-3 meter væk... Det har så betydet, at jeg føler som hvis jeg var blevet smidt ind i en 3-D film, og det hjælper ikke ligefrem...

Nogen erfaringer eller råd af en art?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor længe og hvor eget har du røget før?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude i hampen
Siden du skriver at du lige netop har fået briller, så ved jeg at det godt kan gå et stykke til før dine øjne har vennet sig til dem, og godt kan bevirke det lidt som man er høj.

Homo Superior skrev:
Hvor længe og hvor eget har du røget før?

Jeg har røget i et års tid men med 5-21 dages mellemrum (oftest ca. en uge), og det har været skunk, pot og hash, men altid i fornuftige mængder.

crash-butterfly skrev:

Ja, det var jeg nu også forberedt på, men jeg følte mig høj i forvejen, og brillerne gav bare det hele en helt ny dimension!

:)

Junior medlem

Geografisk sted: Blæserland
Kan du beskrive 'rusen'.. altså hvordan føles det?

Størstedelen af min omgangskreds ryger cannabis dagligt eller tæt på og jeg har aldrig hørt om det der før. Har du taget andre rusmidler?

Diony skrev:
Kan du beskrive 'rusen'.. altså hvordan føles det?

Størstedelen af min omgangskreds ryger cannabis dagligt eller tæt på og jeg har aldrig hørt om det der før. Har du taget andre rusmidler?

´
Det føles som en let pot-high... Men det er oftest kun når jeg tænker over det!
Har taget amfetamin én gang for 2-3 måneder siden :b

Junior medlem

Geografisk sted: Blæserland
Hvilken del af rusen får du? Det hele? Kun 'body-high'? eller også de 'skæve' tanker?.. noget visuelt?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hawaii, Honolulu
Jeg har røget hver dag siden sommerferien, virkelig HVER DAG !! og holder "røgfri januar" ligenu bare for at give min hjerne en pause. Jeg har ikke oplevet noget lignende, tværtimod.

-ved godt det ikk svarer på dit spørgsmål, men det viser vel at det ikke er normalt :/..

Junior medlem
Brugeravatar

slettet bruger skrev:
Hey, psychedelia

Jeg har i de sidste dage (en uges tid eller mere måske) gået og følt mig høj, som hvis jeg havde røget en lille pot-fed... Jeg har ikke røget noget som helst (udover smøger) siden lige før juleaften, og jeg har hørt, at efter regelmæssigt forbrug kan man opleve at føle sig høj uden at have røget når man stopper.
Hvad ikke hjælper på det hele er det, at jeg netop har fået briller, og indtil i dag har jeg af samme grund ikke kunnet skelne mellem afstande, der var længere end 2-3 meter væk... Det har så betydet, at jeg føler som hvis jeg var blevet smidt ind i en 3-D film, og det hjælper ikke ligefrem...

Nogen erfaringer eller råd af en art?

Du skulle vel ik ha røget dårlig standard?

Det stads sidder i kroppen op til flere uger..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er ikke bare fordi, at du er blevet lykkelig, forelsket eller lignende? :)

Morten på 14 skrev:
Det er ikke bare fordi, at du er blevet lykkelig, forelsket eller lignende? :)

Desværre er det nok nærmere det modsatte... :b
Dubstepperen skrev:
slettet bruger skrev:

Du skulle vel ik ha røget dårlig standard? Det stads sidder i kroppen op til flere uger..

Diony skrev:

Jeg får ikke rigtigt nogen body-high, men kun de noget kraftigere visuelle indtryk og en lidt anden virkelighedsopfattelse :)
Jeg er desuden blevet noget tung i hovedet, og mumler mig tit igennem sætninger

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Det er vel ikke så mærkeligt hvis du har røget hver dag siden sommer. Og så stopper du fra ene dag til den anden. Personligt synes jeg at ens energi niveau stiger når man holder mere end en uges pause fra den fede, hvilket godt kan føles som et lille high som du beskriver, men synes ikke det plejer at være ubehageligt - tværtimod. Mht brillerne så kan der godt gå 14 dage før din hjerne har vendet sig til nye briller, især hvis det er første gang du får briller. "Tung i hovedet og grammatikproblemer" kan jeg opleve efter en aften med meget røg...

Dega

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hmm... Måske er det en slags psykose du har fået dig, uden at male fanden på væggen, så vil jeg anbefale dig at gå til lægen og fortælle din situation. Kraftige visuelle indtryk og en forvrænget virkelighedsopfattelse lyder lidt alarmerende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Placebo er mit bud..

Bo Dega skrev:
Jeg synes aldrig at have nævnt noget om at ryge hver dag! Det har nærmere været hver uge hvis ikke mindre!
Morten på 14 skrev:
Det lyder ikke så slemt, som jeg formulerede det, men er der i en eller anden grad!
Rellek skrev:
Placebo er mit bud..

Det kan selvfølgelig også sagtens være tilfældet...

Anyway, tak for svarene! Jeg venter bare og ser, om det går væk... Det er trods alt ikke et problem af forstyrrende proportioner! :)

Medlem

Har oplevet det samme.. og det går væk igen hos mig efter nogle uger.. bare lad vær med at tænke så meget over det.. men hvis det ikke går væk skal du selvfølgelig sige det til nogen.. hvis det altså er noget du ikke kan leve med vel og mærke ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har du bygningsfejl? og skifter du mellem kontaktlinser og briller? dette får mange gange en til at føle sig helt rundt på gulvet :)

Det er også ved at være væk nu! Men tak for svarene folkens :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]