Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 10:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du lyder psykotisk.
Men go ahead, drik din hjerne ud hvis du gerne vil det, du lyder ikke til at lytte en skid på os alligevel ;)

/e men når du skal derud, hvorfor ikke 24 joints den 24ende? eller 24 bonghoveder.. eller 24 e-piller.. eller...

Francis Begbie skrev:
Flaxys112 skrev:
Alkohol er det eneste, der giver abstinenssyndromer man kan dø af....

hvor har du det fra?
jeg mener da at have hørt at et par heroin misbrugere er skredet i svinget pga abstinenser.

Hmm.. Jeg mindes, at der var en af mine lærere der fortalte mig det engang, men det er selvfølgelig ikke sikkert det er rigtigt... Uanset, om det er eller ej, så er det ihvertfald skidt !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Hmm.. Jeg mindes, at der var en af mine lærere der fortalte mig det engang, men det er selvfølgelig ikke sikkert det er rigtigt... Uanset, om det er eller ej, så er det ihvertfald skidt !

Billede

Medlem

hmm, så blev det den 12 december, håber du er kommet på bedre tanker, hvis du stadig er der?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Manze skrev:
Du lyder psykotisk.
Men go ahead, drik din hjerne ud hvis du gerne vil det, du lyder ikke til at lytte en skid på os alligevel ;)

/e men når du skal derud, hvorfor ikke 24 joints den 24ende? eller 24 bonghoveder.. eller 24 e-piller.. eller...

Det er ikke et tegn på psykose, at ville drikke hjernen ud, heller ikke at droppe hele sin omgangskreds.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

Geografisk sted: Bombastichavina (Rødkål)
Du virker som en person med nogle gruelige narcissistiske træk. folk herinde er super søde til at spørge ud og hjælpe folk med hvad der trykker dem. så drop mystikken og den overlegne fremgangsmåde og følg NoNames råd.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvad betyder "mundre"?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
arpheus skrev:
Manze skrev:
Du lyder psykotisk.

Det er ikke et tegn på psykose, at ville drikke hjernen ud, heller ikke at droppe hele sin omgangskreds.

Nej, det var heller ikke lige det jeg hentydede til. Se posten nedenunder din oprindelige.

Medlem

Kan ikke se formålet med at oprette den tråd her for bare at fyre alt muligt mærkeligt nonsens af.. kom med et ordenligt svar.

Ikke for at lyde som en idiot

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Manze skrev:
arpheus skrev:
Manze skrev:
Du lyder psykotisk.

Nej, det var heller ikke lige det jeg hentydede til. Se posten nedenunder din oprindelige.

Kan godt være du har ret, der er vist blevet slettet noget og det er svært at vurdere på det her grundlag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Får det helt dårligt af at læse denne tråd. Og forstår slet ikke trådens mening? Kunne det måske være et "lille" råb om hjælp?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Blodsplat skrev:
Får det helt dårligt af at læse denne tråd. Og forstår slet ikke trådens mening? Kunne det måske være et "lille" råb om hjælp?

Jeg har det på samme måde. Jeg tror desværre det er et stort råb om hjælp, men det er lidt svært at komme videre, når han ikke selv vil.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tror der er en mening med tråden. Måske tråd starter bare ikke selv helt kan finde den/vil indse det. Der bliver jo ikke ligefrem givet udtryk af glæde i teksten. Men ja, der kan intet gøres hvis personen ikke ønsker det. Sørgeligt.

Junior medlem

Jeg vil gerne oplyse at projektet var en success og jeg er nu over på den anden side.

Jeg vil også gerne afklare at ja, jeg er en patient under det psykiatriske system, jeg blev indlagt efter denne tur, og jeg har mange forskellige diagnoser under mig, bla narcissistisk personlighedsforstyrrelse som nogen så rigtigt gættede.

Men tak for de venlige ord der trods alt forekom i denne døds-tråd.

Ps: poster det her beruset men kun pga angst.

Kærlig hilsen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
Fik du så noget ud af at flygte? Lærte du noget?

Medlem

Så du drikker angsten væk? .. jeg kan med det samme sige at angsten kommer skræmmende stærkt tilbage hvis du bliver ved med det.. jeg vil råde dig til at finde en måde at rumme den på og lade den blive en del af dig selv.. se den som en følelse af at være i live fremfor en altædende sygdom.. dette har hjulpet mig.. men det har også taget rigtig lang tid at overbevise mig selv om det.. og det kan være du skal bruge hjælp til det.. det er forskelligt fra person til person.. men er du helt alene? altså har du slet ingen kontakt med nogensomhelst? selvfølgelig udover psykiatrien.

Junior medlem

godz skrev:
Så du drikker angsten væk? .. jeg kan med det samme sige at angsten kommer skræmmende stærkt tilbage hvis du bliver ved med det.. jeg vil råde dig til at finde en måde at rumme den på og lade den blive en del af dig selv.. se den som en følelse af at være i live fremfor en altædende sygdom.. dette har hjulpet mig.. men det har også taget rigtig lang tid at overbevise mig selv om det.. og det kan være du skal bruge hjælp til det.. det er forskelligt fra person til person.. men er du helt alene? altså har du slet ingen kontakt med nogensomhelst? selvfølgelig udover psykiatrien.

Ja, angsten kommer absolut tilbage med al den forstærket styrke der er muligt.

angst er for mig både et problem mht at gå udenfor mit hus og møde mennesker, så den har fanget mig helt undtaget når jeg er alene.

jeg har derfor valgt nu selvom det strider imod mine holdninger at forsøge med medicin, og stoppe mit alkohol forbrug, da alkohol ellers vil blive min eneste måde at kunne overhovedt holde verdenen ude på. og jeg har indset at det ikke kan være meningen med livet.

mht mennesker har jeg /paradoxalt siden jeg skriver her/ besluttet at jeg hader menneskets natur (og jeg har studeret rigtigt meget for at finde en grund til ikke at hade) derfor gør det naturligvis mig ondt ikke at føle tilhørsforhold til noget omkring mig, men alligevel må jeg logisk set anse mennesker for en kilde til noget jeg har bedre uden.

Dog kan jeg utroligt godt lide denne metode til menneskelig kontakt hvilket nok gør at jeg i nogens øjne opføre mig forkert grundet min utilpassethed i sociale sammenhæng, nok mest grundet min uerfarenhed.

Medlem
Brugeravatar

Mathias86: Hvorfor hader du menneskets natur? og hvorfor tror du at du vil have det bedre uden menneskelig kontakt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder godt at du vil stoppe med alkohollen.- Desværre tror jeg du kommer til at indse at isolation heller ikke er "meningen med livet"- nærmere det modsatte.

Din misantropi kan jeg godt følge, men den er heller ikke ligefrem sund.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg er glad for at høre, at du trods alt slap igennem din julekalender!

Sartre skrev: Helvede er de andre.
Og det er sandt.
Men det er i de andre mennesker man bliver udfordret
Det er de andre som kan få en til at vakle og føle usikkerhed over for sine egne forestillinger.
Det er de andre som kan bringe følelser op i en, smukke som grimme,
og det er de andre som man kan spejle sig i og føle sig set og forstået.

Og det er vigtigt at føle sig set. Ellers bliver man mere og mere uvirkelig fordi man kun eksisterer som en fantasi inde i sit eget univers.

Håber at du bliver ved med at arbejde lidt med mennesker, og så lukker døren i ny og næ, for at puste ud, og få fordøjet din lede over mennesker :wink: Men vi kan sgu ikke leve uden kontakt til hinanden, for vi hænger i bund og grund sammen.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]