Sad i går med to kammerater og fyrede to joints, ikke synderligt stærke men heller ikke milde. Derudover røg vi vandpibe. Havde fået lækker aftensmad og havde spist pandekager med flødeskum, banan og syltetøj, to hver. Havde desuden delt 1½ l Cola. Har været lidt småsyg af flere omgange på det sidste, så undrer mig ikke over, at jeg hele aftenen har svært ved at holde mig varm: har lånt en trøje af værten og sidder med et tæppe over mig, men sidder alligevel og ryster af og til for at kunne holde varmen.
Da klokken bliver 3:30-4:00 om natten, beslutter den ene kammerat og jeg os for at smutte hjemad. Da jeg rejser mig op (for første gang i 1-2 timer), kan jeg mærke, at der ikke kommer så meget ilt til hjernen. Det har jeg prøvet før, når jeg har røget, så jeg tager overtøj på og lægger mig 5 minutter, mens min følgesvend gør sig klar. Herefter skynder jeg mig ud i nattekulden, for at få noget frisk luft. Vi når at gå ud på fortovet, og jeg afviser at modtage en cigaret fra min kammi, førend jeg siger, at jeg har det virkelig dårligt. Har kvalme, benene ryster under mig, får svært ved at fokusere. Det næste jeg husker, er at jeg ligger på fortovet og min kammi spørger, om jeg er okay. Det viser sig, at jeg er kollapset og har knaldet baghovedet ned i fortovet. Desværre skynder jeg mig at rejse mig op igen, fordi jeg hurtigst muligt vil ind og ligge på sofaen. Min kammerat har siden fortalt mig, at jeg når at gå 3 meter, førend jeg vender mig om, siger noget uforståeligt og banker hovedet frontalt ned i en cykel denne gang.
Jeg når at besvime to gange af 2-3 sekunders varighed inden for 10 sekunder. Jeg kommer først på sygehuset om eftermiddagen, hvor jeg bliver syet med 3 sting i øjenbrynet og 2 sting i baghovedet. Utroligt nok har jeg ikke fået hjernerystelse. Puls, blodtryk og %O2 er perfekt. Jeg tror, at idet jeg ikke har kunnet holde varmen, har jeg brugt meget energi på at ryste, etc. Derfor har mit blodsukker været minimalt, og samtidig med at jeg pludselig rejser mig op og begynder at gå, har det været for meget, og jeg besvimer. THC er jo også blodfortyndende, så det har nok også spillet ind. Var jeg dog bare blevet liggende efter jeg var faldet første gang, kunne jeg nok have undgået et pænt ar over det ene øje.
Har du prøvet noget lignende?
|