Så de ting du indså og følte .. har du ingen idé om hvad var? ... Heller ikke bare sådan en "sum" ?
Man er aldrig nogensinde for dum
man træffer de nødvendige valg, og det kunne ikke være blevet gjort anderledes, fordi - det er gjort, og man kan ikke gå tilbage i tiden
- endnu? .. men om ik andet kan vi nok blive enige om at det du tror du ikke reagerede på, stadig ligger et sted derinde? jeg mener - en tanke, dem har vi sgu i overflod - så hvis man prøvede at rydde lidt ud i det (meditation) kunne det være det dukkede op igen?
Eller som jeg selv har oplevet så kom jeg i tanke om alt fra mit første svampe trip, som jeg siden havde glemt og misset at reagere på, på mit andet svampe trip ... selvom det egentlig også havde nået det samme stadie som dit "langt langt væk" ... måske man skal laang laangt derud for at finde det igen så
? ..
Okay, så mener du at skjoldet var et andet, måske objektivt perspektiv på dit liv/eksistens? .. gav det dig nogle nye overvejelser? måske ligefrem ført til ændringer ift. dit liv? ..
... Well det er altid nice at høre hvordan forskellige folk har forskellige trips og bruger dem vidt forskelligt ift. reflektion/spekulation ^^,