Det er de her ting du skal snakke med din psykiater om. Om hvordan medicinen virker eller ikke virker. Sådan som jeg læser der, er du mediceneret til at ikke at være deprasiv og det har lykkes ret godt, men problemet er at du generelt heller ikke føler dig glad.
Jeg tror ikke der findes noget medicin eller stoffer der kan gøre dig "glad", men jeg tror du kan lære dig selv det med hjælp af psykoterapi evt.
Måske det ville være en god ide at lufte disse tanker for din psykiater når vedkommende kommer tilbage fra ferie. Nu ved jeg ikek hvordan din er, der er jo stor forskæl på psykiatere, på hvordan de behandler og om de er gode til at snakke eller medicinere. men håber du har fået en af dem man kan snakke med og tror på andet end medicinsk behandling. Det har du nok den best fornemmelse af.
Det ser ud til at du kun er kommet halvejs i din behandling, men det er lykkeds dig at komme så langt i den tilstand vidner blot om hvor stærk og fornuftig person du er og du ka finde ud af at tage de rigtige valg for dig selv. Bliv ved med at passe på dig selv, hjælp digselv, du er blevet hjulpet så langt, måske er det kun dig der kan gøre det resterende arbejde nu du har fået remedierne til at få "sygdom" ud af det styrende element der udgør dig. "sygdommen" har haft kontrollen, nu har du overtaget den og tror bare du skal lære at bruge den

Held og lykke med det