Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen,

Vil starte med at rose siden her for et super lækkert forum!

Nå, det handler jo om growet. Mit første forsøg på at dyrke var 2 Northern lights..Har forvandlet et skab om til et groskab, dog uden udsugning hvilket har forsaget duftgener.
Anyways, de to northern lights døde som kimplanter, og jeg prøvede i stedet 3 lowryders 2. To af frøene blev smidt ud ved en fejl så jeg endte kun med en enkelt. Den stod under 2* 20watt elsparepære indtil der cirka var en måned tilbage, så fik jeg endelig sat min 600W hps op, better late then never.
Jeg har ingen udsugning så skabet bliver ret varmt, jeg har dog en blæser som kører på fuld kraft derinde, og det er gået ret godt på trods af alt. Jeg skal høste her om cirka 10 dage, og glæder mig til at se hvad min yield er fra en plante på cirka 30-40cm højst hehehe.. den har tilgengæld nogle flotte buds.. Jeg glæder mig til at smide nogle billeder op!
God ryger!

Junior medlem

600 w hps til én blomst?

Kunne næsten bedre have betalt sig at købe en 125 w bloom cfl, eller er jeg helt galt på den?

Moderator
Brugeravatar

Nej jeg er enig, det er sindssygt overkill med 600W til én lowryder :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
og kun 30-40 cm.. lyder ikk som optimalt .. selv for en lowryder.

Junior medlem

Ja selvfølgelig er 600W overkill, men mine andre planter døde og havde nogle frø som ikke spirede.. Og den lille størrelse på planten er pga de 2*20W sparepærer som er blevet brugt fra starten.. Nå ja, jeg var så dum at ville eksperimentere lidt med Halogen Lys. Satte 3x200w halogen pærer op i skabet i en uges tid vil jeg tro.. Topskuddet sprang godt nok i vejret, men det kan hvertfald ikke anbefales.. som i nok ved hehe.. Jeg høster her om en uge, og begynder på mit næste grow som vil bestå af 1xHawaiian snow 1x Great white shark 1xChurch 1xCheese samt 1x Arjans Haze#1..
Det skal nok blive spændene.. Håber ikke duften bliver for stærk :)

Junior medlem

BisMann, er forresten en stor fan ;)

Junior medlem

Høstede planten her for et par dage siden, og er alligevel rimelig stolt af mit yield.. Jeg har ingen ide om hvor meget der er tørret, men regner med omkring 10-15gram.. Jeg lyntørrede lige et skud som havde klippet af for cirka en uge siden.. og selvom det ikke brænder så godt, så virker det glimrende og smagen er os ganske udmærket. Ved ikke hvor meget er Klorofylen eller hvad det hedder er ude af planten nu?

Fik desuden plantet mine fem nye frø for et par dage siden, så jeg glæder mig rigtig meget til at de stikker op af jorden snart..

Er lidt usikker på min jordblanding, 50% pottemuld 50% leca.. ville gerne ha fået blandet noget orkide jord med, men havde desværre ikke mere.. Har desuden ikke fået købt gødning, men har vel 3 uger endnu..
Har tænkt mig at køre dem 12/12 fra frø..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]