Vil gerne bruge lejligheden til at fortælle om min vens og min første oplevelse med hashkage.
Til at starte med vil jeg sige at jeg er meget 'grøn/ny' inden for alt euforiserende, bortset fra alkohol. Havde dog røget et par gange forinden.
Mig og en ven besluttede os for at vi ville bage en hashkage i sommers.
Vi tog ind på Staden og købte for 200kr hash og fik ca. 2 gram.
Vi blandede opløste det med smør på en pande og smed det i en Amo Drømmekage mix.
Derefter spiste vi en kvart kage hver, dvs. ca. 0,5gr. pr. person.
Efter ca. 1 time begyndte effekten at tage til og jeg blev så basket at jeg ikke kunne rejse mig op i de kommende 2 timer, formulere sætninger eller sige ord korrekt. Lå bare og havde det for vildt i hjørnet, helt for mig selv. Tænkte på ting som jeg følte ellers var umulige at tænke på.
Min ven derimod fik det dårligt med opkast og opholdte sig på wc'et i et par timer.
Efterfølgende har jeg spist kage 10 gange ca. hvor samtlige gange har været en succes. Doceringen er blevet præciseret nu, og effekten fantastisk hver gang, med højt humør, store grineflip og tømte køleskabe.

Nu plejer vi at bruge for ca. 80 kr for 2 personer.
Jeg synes bestemt at effekten fra hashkage er større end hvis man ryger en joint, men det kommer vel også an på mængde mv.
Derudover har jeg lige et spørgsmål. Hvor store mellemrum vil i foreslå at man holder imellem at man spiser hashkage, for at undgå afhængighed? (Er ret stærk psykisk, men utrolig uviden indenfor området.)
de bedste hilsener,
Anarkisten.