Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej syrehoveder

Jeg står og skal til at prøve kombinationen svampe plus MDMA her snart. Jeg skal trippe med en god ven, i hans lejlighed. Vi har begge ret god erfaring med svampene og MDMA´en har vi også prøvet flere gange (mig en 5 gange, ham lidt flere)

Men nu vil vi altså gerne prøve at kombinere de 2. Jeg er dog ret meget i tvivl om doseringer og tidspunkt for dosering. Det vi gerne vil opnå er et svampetrip med MDMA ind over, ikke omvendt. Vi vil gerne have et mærkbart trip hvor man ikke er i tvivl om at der er MDMA med i spillet. Vi plejer at indtage cirka 3 gram cubensis når vi tripper men det kan dog variere meget, både op og ned. Nå men uden at vide det store om det så tænker jeg at noget i den her stil kunne være værd at prøve

00:00 - 2 g cubensis oralt
00:30 - 80-100 mg MDMA (krystal) oralt - Eller lidt mindre nasalt, dog først cirka en time efter svampene blev indtaget

Men hvad siger i? Hvor meget bør vi tage, altså set i forhold til hinanden? Da jeg er meget i tvivl om blandingsforholdet. Og hvor meget "forstærker" de 2 drugs hinanden? Er selvf enormt svært at svare på men prøv gerne. Og hvornår mener i vi bør indtage de 2 ting i forhold til hinanden? Andet?

Mvh Farmand

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ville nok tage mdma først. Og når det virker, så hive svampene frem når I føler for det.

Tror bare det giver den mest optimale effekt. Men jeg får det også altid lidt små skidt og forvirring når mdma begynder at virke.
Det ville bare forstyrre svampe trippet en del. Derfor vil jeg nok gøre det omvendt.

Senest rettet af snufkin 15 feb 2011 01:48, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg ville gøre som du selv siger farmand, men ville nok vælge at tage mdma når svampene er på deres højeste.
Husk at psykedelia forstærker mdma, så hold dosen på mdma lavere end du ville, hvis du tog det solo.

Ps: men jeg kender dig måske også bedre end ovenstående bruger gør

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]