BehindMind skrev:
I så fald, så skal vi da nok forvente borgerkrigsligende tilstande i og omkring christiania.
Det sjovt - det sagde min far også .. en ellers bund solid sønderjyde ..
Selvfølgelig går hele lortet amok hvis de prøver at lukke stedet ..
Er der nogen der har glemt 2007 ? .. Ungdomshuset var blot en forsmag hvis de prøver at røre staden ...
Jeg hylder ikke vold - men jeg kender også menneskets natur .. Og vi vil kæmpe mod mørket.
Don Karnage skrev:
Klart.
Folk mister stedet de er opvokset, stedet de har hjertet liggende.
Det skulle ikke undre mig hvis en enkelt betjent eller to skrider i svinget...
Forhåbentlig fatter den menige politimand alvoren efter at huske 18 maj 1993 og hele året 2007 ... og vælger at smide hjelmen på jorden og stille sig sammen med Chrstianitterne eller vælger at strejke og blive hjemme .. Ellers risikerer de liv og lemmer ..
Flak skrev:
Altså, lad os nu lige slappe lidt af inden vi begynder at råbe op om døde strissere... Der foreligger jo trods alt allerede en aftale om at de kan købe
Fredens Ark og det lader til at der også er andre bygninger i spil.
De har ikke lyst til at købe Fredens Ark ! ..
Kollektivister og bureaukraterDe har ikke lyst til at købe dele af Christiania ! ..
Det hedder enten-eller ... Og det gør det heller ikke - det hedder bare Bevar Christiania ...
Ellers kommer vi fandme se revolutionen rulle herhjemme ...
Alle de folk der var på gaden 8. maj sidste år til demo for Fri Hash var ingenting ift. det opbud der vil være hvis regeringen (uanset farve) forsøger at ændre ved stedet ...