Halose skrev:
Selvom at der er forskel på hvad THC og alkohol gør ved hjernen, så er det sgu da stadig noget mærkeligt noget at bringe på banen, når nu trådstarter kæmper med sit stop, og ligger med mareridt pga. det.
Læs hvad vedkommende skriver:
Xazon skrev:
men så nu efter jeg er stoppet er jeg begyndt og drømme hver nat og det er altid maridt hvor der sker et eller andet sygt...
Kan der gøres noget ved det på nogen mådem, udover at begynde på piben igen :/?
Tænk dig nu om, QuaZ. Og fri mig for din frelste selvfedme i flæng, skriv et svar man kan bruge til noget.
Man kunne også bruge den oplysning omkring højere bevidsthed i retro perspektiv, og til en overvejelse/reflektion af drømmenes betydning
BehindMind skrev:
Din besked er måske ikke lig med at han skal starte hvor han slap, men at han måske kan bruge cannabis til at blive mere bevidst om sig selv. Derfor tager jeg det som en opfordring, når han nu prøver at slippe med hashen. Der er jo tydeligvist en grund til det, at han vil det.
Det er jo lidt, at friste en "svag" sjæl, forstå mig ret. Man er uhyrlig sårbar i perioden efter et stop, og det sidste man har brug for, er at en eller anden fortæller om alle de gode ting ved hashen.
Han kunne jo også bruge netop den her bevidsthed om sig selv til at lægge sit misbrug på hylden ... det er jo ikke fordi THCens bevidsthedsudvidende effekt stopper efter jointen er slukket, det er jo en rar vedvarende effekt

...
Men derfor er et ikke-misbrug så vigtigt, fordi det er i sin klarhed at man skal se den sande effekt af stoffernes langstidsvirkende effekter ..