Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 18:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så var det heldigt at jeg besluttede mig for ikke at tage med. Synes heller ikke at sidste full-0n/progressive fest i ridehuset var noget særligt, ud over laserlysshowet. De løb endda tør for drikkevare, og man måtte ikke forlade bygningen uden at skulle betale igen og stå i kø i flere timer, DÅRLIGT!!

Men emp kan sgu da ikke sagsøge de stakler/idioter som røg på hospitalet. Det er ikke USA det her!

Og hvad fanden sker der for at politiet begynder at konfiskere hash. Hvis jeg nogensinde kommer til et event hvor festen lukker og politiet tager mit hash. Så vil jeg lave ballade!!!

Senest rettet af visias 24 feb 2011 23:13, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kof skrev:
Kiptus skrev:
Politiet betegner steminngen som 'træls' og oplyser, at der var en del uro og slagsmål. Derfor lukker de festen kl. 03.10. fuck jer ostehoveder stemningen var sgu ikke træls der var langt mere love i luften end der er hvis de tog ned på et eller andet diskotek. Godt at høre alle er uden for livsfare blev nød til og hjælpe en der skvattede om efter en overdosis keta over i en sofa indtil ambulancen kom. ellers en fed fest var der andre herinde fra med :P

Det var da træls I andre ikke kunne få lov til at feste videre bare fordi nogen er idioter når de indtager narko!

Tror næppe de alle var fra Århus, ved der var et par stykker hernede fra der var afsted .. Ikke at det gør det bedre, tværtimod.

og pisse øv jeg ikke oplevede Vibrasphere!

De spiller den 19. maj i København- du kan stadigvæk nå det. :)
Er lidt glad for at jeg ikke rejste så langt hvis festen blev lukket. Men det er sgu for tåbeligt af folk at gå så meget amok. :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Undskyld mig, men der er fandme også dårlig karma omkring de her fester.

Slåskampen, folk der tager ODer, skyhøje priser osv.

Der er ikke meget peace, love, unity, respekt over det.

Jeg grimmer mig :x

Medlem
Brugeravatar

Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå det fra arrangørernes side, at de har brug for at synderne træder frem og tager 'lorten', istedet for at det skal gå udover arrangørerne af disse fester, som jo gør rigtig meget for at holde deres ryg fri fra rygter om at det bare er stof-fester. Jeg håber at de mennesker der var skyldige for at festen blev lukket sidder tilbage med en grim smag i munden og skammer sig gevaldigt. De ødelægger det grundigt for os andre, som kommer for musikkens skyld. Det er fandme det festerne holdes for! Også dem som man ser offentligt stå til fester og tage stoffer, og ikke engang gider at 'belejlige' sig med at gøre det i ro og mag for sig selv ude af andres åsyn?!

Men de sidste idioter er jo ikke født endnu...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er jo utopisk at forstille sig at techno fester, ikke vil ha et ry s
om narko fester.

Desuden er de nogle fucking hykle de arrangørerne. Hvis man går ind og tjekke deres facebook profiler, er det jo tydeligt at de ikke selv er guds bedste børn.

Og stå og sige direkte til pressen at det ikke er tilfældet at nogen tager stoffer til deres arrangementer er jo direkte løgn.
De ved det jo godt og alle ved, og det kommer ikke til at ændre sig. Og de tager sikkert selv knark til festerne.

Også bagefter sagsøge folk. De har vist set lidt for mange amerikanske film de her drenge.
For det første kender de jo slet ikke de nærmere omstændigheder
For det andet er det ikke ulovligt at være narko påvirket i DK.
SÅ det er frit land, og du bestemmer selv om du vil være lam eller ej
Alt andet ville være direkte facisme
Og for det tredje synes jeg bare det er usmageligt at sagsøge folk.

Jeg ser bare frem til at denne genre bliver undergrund igen. Den dur sgu ikke som mainstream. Det var sgu meget federe i de gamle dage, før alle tåberne og rockerne osv. blev indblandet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
drunk post, Eodeo?

:-)

Insane psychedelia user!

edeeo skrev:

:mrgreen:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dr. Phibes skrev:
edeeo skrev:

:mrgreen:

*stavenazi high five*
Jeg venter til weekenden med at grimme mig.

Medlem
Brugeravatar

Nu er det jo så også kommet frem at det LANGT fra var alle der blev tjekket af dørmændene - står endda selv på Michells profil inde på FB.

Dedikeret medlem

Frugthat skrev:
Svjv ved EMP endnu ikke hvem der er kollapset og skal gøres til syndebuk.. :?

Efter min mening har de helt selv sørget for at gøre sig til syndebuk. De har været for hjernedøde til at dosere korrekt, og det har resulteret i, at arrangørerne har fået deres fest lukket. De (OD-folkene) er den direkte årsag til at politiet lukkede festen, så de er vel også den direkte årsag til arrangørernes tab. :)
Narko er ulovligt i Danmark, så indtag er på eget ansvar. Så jeg synes da også konsekvenserne ved ens handlinger må stå til egen regning.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
xun skrev:
Så bliver de sgu sagsøgt...

Citat:
Techno-arrangører sagsøger stofmisbrugere
- Tirsdag den 22. februar 2011, 15:45 | Opdateret: 15:48

Mændene bag weekendens technofest i Aarhus kræver økonomisk erstatning fra de misbrugere, der lukkede festen.

Arrangørerne bag en skandaleramt technofest i Aarhus er rasende og slæber nu seks stofmisbrugere i retten.

Festen blev lukket, da de seks narkopåvirkede unge måtte køres på hospitalet, og det får Michell Reich fra eventfirmaet EMP til at kræve økonomisk erstatning.

- Vi måtte lukke festen tidligt og er gået glip af en masse penge. Derudover bliver vi nu anklaget for, at folk tager stoffer til vores fester. Det er heller ikke tilfældet. Vi vil have vores navn renset, siger direktør Michell Reich.

Han har allerede taget kontakt til et advokatfirma, der gerne vil føre sagen.

Festen i Ridehuset blev ved tretiden natten til søndag lukket af politiet. På det tidspunkt var de seks unge kørt på hospitalet og af dem, måtte et par stykker lægges i respirator. De unge var påvirkede af kokain, methamfetamin og ketamin.

Ifølge vagtchefen hos Østjyllands Politi er alle seks unge tirsdag uskrevet fra hospitalet.

Arrangørerne havde ifølge Michell Reich gjort alt, hvad de kunne for at forhindre ballade ved festen. Der var blandt andet hyret hele 16 vagtfolk, selv om politiet kun anbefalede, at man behøvede ni vagter.

- Alle blev visiteret af dørmænd, inden de blev lukket ind til festen. Derfor har de seks unge taget stoffer, inden de dukkede op hos os. Det er altså ikke vores ansvar. Vi har ikke sløset med noget, fastslår Michell Reich.

Han kender ikke til fortilfælde, hvor festarrangører har krævet økonomisk erstatning af narkopåvirkede festdeltagere. Og han har ikke spor medlidenhed med de seks unge deltagere, hvoraf tre allerede besvimede i køen til selve festen.

- Vi har simpelt hen tabt så meget på den her sag, siger han.

Der var cirka 750 gæster til festen, som arrangørerne selv kalder for et kulturelt musikarrangement.

/ritzau/

http://www.bt.dk/krimi/techno-arrangoer ... misbrugere

Billede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
øv, føj... Håber sgu at de får indgået et eller andet forlig... Synes ærlig talt ikke der er nogen som fortjener at vinde denne her sag...

Admin
Brugeravatar

Der er ikke anlagt sag og det bliver der heller ikke. Det er jo bare et mediestunt for at rense deres navn. Og det har vel virket nogenlunde efter hensigten. Men som sulek siger er det PÆNT dobbeltmoralsk fra arrangørenes side :P

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenaa
Når man tænker på, hvor mange penge der bliver skudt ind i disse fester, så ville jeg ikke have det mindste imod at sagsøge dem som fik festen lukket :b

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]