Jeg tror det er frygten der styrer dig

når man går og er bange for noget - eksempelvis en psykose - går man hele tiden og leder efter "spor" på det, og det kan let ende ud i en slags placebo.
Der sker mange ting i vores krop som vi normalt ikke lægger mærke til - det er først når vi bliver gjort opmærksomme på dem, eller begynder at lede helt vildt efter "spor" på at der er noget i vejen, at vi bliver opmærksomme på det. Prøv at sidde helt stille og mærke om ikke der er en let sitren i din krop? Prøv at slukke alt lyd, og hør om der ikke er en meget let susen for ørene? Luk øjnene og se om der ikke dukker farver op for dit indre blik? Det er små ting som dem der er der hele tiden, men som vi slet ikke lægger mærke til. Vi kan også føle at vi oplever ting bare vi tror nok på det - det er vores hjerne der står for at tolke sanserne, og den kan være utrolig 'suggestible' (dansk ord tak?).
Du er højst sandsynligt lidt bombet ovenpå en ordentlig hash-rus - kan være du føler dig mere træt end normal, lidt tung fornemmelse i kroppen o.lign.. Disse små anderledes følelser kan så have fået dig til at tænke "shit, har jeg fået en psykose?!" og så er du blevet endnu mere opmærksom på dig selv - "Er jeg egentligt koncentreret nu? Plejer at kunne koncentrere mig mere... Fuck mand, jeg har sgu nok en psykose!", det bliver en ond cirkel - fuldstændigt som i et bad trip - hver gang du finder et eller andet underligt bekræfter du dig selv i at der er noget galt, og så begynder du at lede endnu mere.
Så tag det roligt

du fejler højst sandsynligt ikke noget. Prøv at holde op med at tænke så meget over det; find noget andet at fokusere på og slap lidt af.