Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 13:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
ingenium skrev:
jeg plejer at kalde det forstoppelse..
men ved ikke om jeg er helt gal på den så.

??
Altså nu tales der om følelsen af at tisse. Forstoppelse er når du ikke kan komme af med din afføring og den derfor hober síg op i dine tarme.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Kender følelsen alt for godt, men kun når jeg er godt skæv. Fortrinsvis hvis jeg har røget skunk. Hele min krop bliver overfølsom og specielt dilleren. For det meste bliver jeg blot meget anspændt, fordi jeg netop er bange for at tisse. Føler varme på inderlåret, som om at har rent faktisk har pisset. Det er dog aldrig sket, men i en virkelig høj tilstand kan det være svært at overbevise sig selv om at man ikke pisser i sine bukser:)

Hvad angår mig selv, så ved jeg at det virker at sige til mig selv at der intet sker, og da jeg ikke frygter det, så synes følelsen også at forsvinde.

Junior medlem

Jeg har nu læst om at i alle kender til problemet .. Men er der nogen der ved noget om det? og kan der gøres noget ved det? :)

Ved godt det er en gammel tråd men problemet er nyt for en af mine venner og når der allerede var startet et emne om det gad jeg ikke lave en ny :)

Medlem

Har prøvet det em 2-3 gange hvor jeg gik ud på toilettet og det føltes som om jeg skulle pisse men det skulle jeg ikke alligevel men jeg glemte ligesom følelsen så den forsvandt

Medlem
Brugeravatar

Vi spænder konstant i ringmusklen og lukkemusklen i penis og det forhindrer at vi ikke pisser eller skider i bukserne.
Når vi ska skide eller pisse slapper vi af i de muskler.

Jeg tror sgu problemet er at du 'slapper for meget af' i pikken når du er blæst.
Det er kogeren men tag den med ro :-)

Medlem
Brugeravatar

Det da vidst noget med agonist og antagonist..? Kender efter jeg er færdig med at pisse og har pakket pjæverten væk , at jeg pisser en smule mere selvom jeg "lukker" "pisse-musklen"..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]