Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En Ny Tid
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Olieforbrug - Global Opvarmning - Smeltning af isen på Polerne - "Overbefolkning" - Stigende Vandstande - Sollys > Liv > mennesker > energi væsner > astrologi > Aqaurius - Alt er godt > vi skal bare acceptere konsekvenserne af vores adfærd > Både de Gode og de Dårlige > når vi først Anerkender og Accepterer konsekvenserne til Fuldenthed og i Sandhed og påtager os vores Selv-ansvar efter at have nået denne Oplysning > og fralægger os vores Ego-adfærd og begynder at have Global Empati i et Verdenssomspændende Oplyst samfund hvor Alting er Allestedsnærverende og Konstant …

En Ny Tid
:peace:

Oil - Global Warming - Melting of the Ice at the Poles - "Overpopulation" - Rising The Waters - Sunlight > Life > People > Energy creatures > astrology > Aqaurius - All is well > we just have to accept the Consequences of our Behavior > Both the Good and the Bad > Once we Recognize and Accept the consequences for Completely and in Truth and Accept our Self-responsibility after reaching this Information > and disclaim our Ego behavior and begin to have Global Empathy in a worldwide Enlightened Society where Everything is Everywhere, Constantly ...

A New Era
:peace:

起死回生

Titel: Re: En Ny Tid
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har også skrevet et digt!

Sved
Pigen skriger
Inkarneret kærlighed til umodne kønsdele
Spurven synger
DØDEN HÆNGER I LUFTEN!

Inspireret af tågesnak og Rudolf Broby-Johansen. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
QuaZ skrev:
Olieforbrug - Global Opvarmning - Smeltning af isen på Polerne - "Overbefolkning" - Stigende Vandstande - Sollys > Liv > mennesker > energi væsner > astrologi > Aqaurius - Alt er godt > vi skal bare acceptere konsekvenserne af vores adfærd > Både de Gode og de Dårlige > når vi først Anerkender og Accepterer konsekvenserne til Fuldenthed og i Sandhed og påtager os vores Selv-ansvar efter at have nået denne Oplysning > og fralægger os vores Ego-adfærd og begynder at have Global Empati i et Verdenssomspændende Oplyst samfund hvor Alting er Allestedsnærverende og Konstant …

起死回生 = Tilbage til livet

Det virker egentlig meget logisk i mit hoved.

Junior medlem

Geografisk sted: Der, hvor tallene bor
Som nok så mange fisk før jeg, bidder jeg på krogen under løftet fra den lokkende madding...

Hvad er formålet med din post, QuaZ?

Når jeg læser den, bliver jeg mindet om, hvorfor brugen af psykedeliske stoffer ikke bør anbefales til andre end ganske få. At de færreste (hvis nogen overhovedet) får andet end illusionen om en substantiel indsigt og en følelse af velvære med fra oplevelsen.

Du er godt klar over, at din 'konceptkæde' giver samme mening, hvis den læses i omvendt rækkefølge, startende fra 'en ny tid' og sluttende i 'olieforbrug', ikke? I så fald må jeg spørge, om vittigheden er bevidst, ubevidst eller et sted derimellem?

Yderligere spørgsmål:
-Hvad har dette med filosofi at gøre? Og mere generelt: Hvad er hhv. styrken og svagheden ved, at være tvunget til at argumenterer for sin 'sag', dvs. snakke 'filosofisk'?
-Hvorfor giver du udtryk for, at der er en uoverensstemmelse imellem 'Ego-adfærd' og dit 'Verdenssomspændende Oplyste samfund hvor Alting er Allestedsnærverende og Konstant …'? Kan de to ting ikke eksistere samtidig?
-Du afslutter med :peace: ... hvad er der nu galt med krig?
-Tror du på ophævelsen af dualitetstænkning (godt/ondt, rigtigt/forkert osv.)? Og i så fald, mener du så, at din egen post er et adækvat udtryk for en sådan tankegang?
-Hvis jeg i ovenstående læser mig selv ind i din post, hvad læser du da ud af min?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]