Honey skrev:
Fordi jeg troede at rivotril’en kunne hjælpe mig med mine problemer, heri blandt det med at skære i sig selv, men ligeså meget fordi jeg tror jeg er bange for mad. Jeg ved godt det lyder underligt. Men jeg er bange for mad, i den forstand jeg tror alt mad feder hvis jeg spiser det, om det så er grøntsager. Så har jeg stadig den overbevisning. Nu er jeg næsten oppe og spise 2 gange om dagen, det kniber bare med at gøre det når jeg er på arbejde.
Kort sagt, for at ikke være bange og angst for at spise, eller for den sags skyld hvad andre tænker om mig.
Okay, men hvad ved rivotrilen specifikt skulle kunne hjælpe? Eller var det bare et gæt?
Honey skrev:
Du skriver ’’ Med fare for at bevæge mig ud i konflikt igen’’
Hvorfor skriver du sådan?
Jamen jeg er jo åben omkring mig selv, det vil jeg da selv mene. :S
Ik tænk så meget over den med konflikt, en uheldig formulering

.. jeg tænkte at min forslag var i "konflikt" med den beslutning du selv præsenterede

.. konflikt er ikke altid negativt da det åbner muligheden for en 3. vej

..
Honey skrev:
Du er godt klarover at det citat er ikke noget jeg selv har fundet på ikke?
Alle og enhver kunne skrive det, hvis de har lyst til det.
Ja det gør jeg da

Men jeg ved også at DU udvalgte DE ord fordi de betød noget for DIG

Det kan godt være en anden sagde det første gang - men du har siden haft muligheden for at gøre den slags tænktning til din egen - og det har du gjort

underbevidst ..
Det er den her underbevidste visdom og viden om hvordan tingene forholder sig forbundet med dit bevidste selv og det's hang til tanker der skaber den indre konflikt i dig so viser sig som bl.a. dit selvskæreri ..
Alle og enhver, kan gøre alle og enhver tanker til sine egne - og så observere, perspektivere og analysere disse

gøre dem til sine egne sandheder eller falsumer ...
Honey skrev:
Nej, men det er så din mening om ikke min.
Alle har ret til hver vores meninger, og måder at gøre tingene på.
Ja alle har ret til egne meninger - men det gør ikke alle meninger til at være ultimative sandheder ...
Det er sådan en omgang forkvaklet sludder ... Meninger er fine, men hvis de skal være holdbare skal de have substans der kan underbygges med fakta ...
Videnskab kan bruges til alle meningsdannelse - inkl. moral!
Der er ingen grund til at holde fast i gamle meninger eller gamle tanker hvis vi er i stand til at indse og opnå en forståelse af at disse er hvad der holder os tilbage for succes ...
Eller omvendt som min kære Einstein sagde, Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem
Honey skrev:
Har jo heller ikke sagt det kommer til at stå alene, på noget tidspunkt..
Måske har jeg allerede lagt planer for det kommende forløb.
Måske har du - BehindMind kommer med lidt forudindtagelser men bevares, det er standarten på det her board - og i de fleste socialeinteraktioner ^_^
Du har ikke sagt at det kommer til at stå alene, tværtimod ligefrem

..
Men ja - hvad er næste skridt for dig, som du ser det nu

?