Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej med jer herinde.
kunne rigtig godt tænke mig at lægge bongen på hylden. trods et tæt forhold igennem 4 år.
det genere mig en del jeg ikke kan huske de ting jeg gerne vil huske, jeg får ikke gjort de pligter og ting jeg gerne vil på dagen, spiser ikke normalt.
kunne feks godt tænke mig at starte en fast træningsplan og kost plan igen.
en lille fortælling om mig:

kl 06.00 står jeg op på arbejde. kl 15.00 ca når jeg kommer hjem begynder jeg at svede sindsygt på ryggen og vil bare have det første bonghoved, når jeg så får det, er min ryg helt tør igen.
og hvis jeg ikke ryger før end ved 18 tiden så begynder jeg bare at få svedture og fryser sådan agtigt sammentidigt så jeg ryster os lidt.

håber meget på i kan hjælp mig.

mvh
larsen

Medlem
Brugeravatar

Har været oppe en del gange før, google virker stadig
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=28625

[quote="Psilonautimus"]Har været oppe en del gange før, google virker stadig
[url=http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=28625[]Henrik Rindoms råd til at stoppe med hash[/url]/quote]

Kan du nævne 3 hurtige der ikke har været oppe her før? :mrgreen:
Det er da et evigt aktuelt emne og meget relevant for dem det drejer sig om, men godt link :wink:

Medlem
Brugeravatar

Bestemt, det var nu heller ikke for at bagatellisere problemet.. ja det var måske en lige hård nok velkomst :peace:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Bortset fra det er det da en udemærket opskrift på guldkakao, som den gode Henrik disker op med, og den tåler en gengivelse her:

Citat:
Citat:
Kære dig med kæresten som gerne vil holde op med at ryge hash

Det I allerede har gjort virker fornuftigt. Det næste skridt, han kan gøre, er at bryde sine rygevaner ved at gå over til at spise hashen eller bedre lave en guldkakao.

Man tager sin hash, nulre den og lægger den i en lille gryde med lidt rapsolie. Over svagt blus varmens op så hasholien blander sig med rapsolien.

Derefter filtreres plantedelene fra og der kommes en kvart liter kaffeføde i gryden som blandes med rapsolien. Det må ikke koge. Til sidst blandes smeltet chokolade ned i fløden.

Da hasholie blander sig fuldstændigt med den her blanding kan vi sige at hvis der er brugt 4 gram god hash så svar en ottende del af guldkakaoen til et ½ gram hash.

Hvis han drikker den mængde to til tre gange om dagen, vil han ikke få abstinenser.

Det er nu vigtigt, at han ikke bare skifter guldkakao ud med joint, derfor skal han tilrettelægge en nedtrapningsplan, hvor han over f.eks. en til to måneder trapper langsomt ned.

Det er vigtigt, at han samtidigt øger sin motionsmængde, og her vil jeg foreslå, at I gør et eller andet sammen så som at gå lange ture, svømme, køre på cykel alt hvad der nu passer jer bedst.

Motion er vigtig, hvis han skal af med sin hidsighed.

Endeligt synes jeg, at han skulle kontakte jeres lokale misbrugskonsulent og få en uforpligtende snak med vedkommende.

Gode sommer hilsner fra Henrik

Håber du kan bruge hans råd til noget :D

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]