Hey. Jeg har oprettet denne bruger, for at høre om i kan hjælpe mig med mit store problem. Problemet ligger i en depression og sikkert også noget social angst.
Jeg har igennem det sidste år lidt af en depression, som dog ikke er dokumenteret ved lægen, men eftersom jeg har lidt af det 2 gange før i mit 22 årig liv, første gang som 14 årig, senere som 19 årig. Alle gange har jeg også haft panik angst udover at være deprimeret.
Det der er mit problem nu, er at jeg oven i hatten, har fået social angst(mærkeligt nok har jeg ikke panik angst mere.) Men det resulterer så i at jeg begynder at svede heftigt, vis jeg er i selvskab med bare en jeg ikke kender. Jeg har på det sidste år, haft omkring 4 forskellige jobs, som jeg bare er skredet fra en dag til en anden, fordi angsten og sved problemet blev for meget. Nu er jeg her efter juleferien, startet i skole igen, hvilket selvfølgelig medførte samme problemer, og her nu en Fraværsprocent på 60-70 %.
Det har så også medført at mit alkohol forbrug har taget et hak op ad. For når jeg er under indflydelse af alkohol, er der ingen problemer, og der føler jeg mig normal igen. Ved selvføgelig godt det kun er en midlertidig løsning, som er med til at forværre problemet i længden, men nogle gange har jeg bare brug for at komme væk fra denne håbløshed.
Jeg har været til læge med min angst/depression, men da jeg kom derind, syntes jeg ikke jeg kunne sige et ord. Hvilket endte med han bare gav mig en henvisning til psykolog, som jeg godt vidste jeg aldrig ville komme til, pga. angsten.
Jeg har flere gange bestilt ved lægen siden, og er aldrig kommet derned på grund af angst. Så lige nu aner jeg ikke hvad fanden jeg skal gøre? så er der nogle der har nogle råd?
Og med venner, har jeg kun en der rigtig kan hjælpe mig, men afviser altid hendes hjælp da jeg ikke kan overskue noget som helst. Penge problemet er også en med faktor i stress, lige nu for jeg S.U., men bliver nok snart smidt ud, pga fravær.
Undskyld den lange selvmedfølende lorte strøm, men håber der er nogle forslag.
|