And skrev:
Ja, du kan sagtens spise 30 gram Karl Johan og så 5 Morning Glory frø den anden dag.
Du kan derimod ikke spise 30 gram psilocybe cubensis den ene dag og fem Hawaiian Baby Woodrose frø den anden dag, for 30 gram cubensis er ret meget, ihvertfald hvis det er tørret.
Så det første afklarende spørgsmål må være: hvilke svampe er der tale om, og hvilke frø? Derudover: hvad prøver du at opnå ved at administrere det således, fremfor at gennemreflektere det ene trip for det andet?
Som du lægger op til skulle jeg måske have givet flere oplysninger i forbindelse med mit spørgsmål - min fejl.
Først og fremmest referer jeg til cubensis og HBWR. Med hensyn til de 30 gram vil de i så fald være friske.
Grunden til at jeg spørger således er at jeg får besøg af en ven i forbindelse med første flush af et growkit. Han vil kun være hos mig en tre dages tid, og jeg vil derfor høre om vi eventuelt kan spise HBWR dagen efter et cubensis trip? Det er ikke sikkert at vi overhovedet har lyst til det, jeg vil bare høre om der vil blive opbygget resistens på den ene eller anden måde hvis det alligevel skulle blive aktuelt?
Jeg vil tænke over hvordan jeg stiller mine spørgsmål i fremtiden ~~